Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van fast food?

• October 23, 2025
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Zoals in de topic hieronder, moet ik vanavond zelf voor eten zorgen. Dat gebeurt zo’n 1-2 keer per week. Maar ik wil niet elke keer fast food halen. Eten jullie zelf wel eens fast food en waar vandaan?

Ik vind het best wel lekker, maar ook wel ongezond. En soms erg vet en zout. Zoals bij maccie, daar doen ze altijd veelste veel zout op de patat.  Wat is jullie mening hierover? En wat haal je dan zowel als je fast food haalt? En hoevaak doe je dit?

xx liefs Wolf 🐺

7 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Heyy,

Ik eet het eig al 2 jaar niet meer (niet dat dat normaal is..) maar vroeger wel regelmatig, mijn vader haalde elke zondag friet (of patat🙃) en pizza minder vaak, denk mss 3x per jaar. Chinees eten ook zoiets🙂

PS: bij de mc kan je ook vragen zonder zout, moet vgm wel bij de gewone kassa🙂 iig had ik wel ooit gehoord dat mensen dat doen als ze geen slappe friet willen😅

Liefs  :)

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Ik vind het ook erg lekker. Snackbar doen we 1 keer in de week en tussendoor wel eens maccie. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 23, 2025

Hey! Het is natuurlijk niet goed maar af en toe wel lekker 😋 vooral bami- en nasi schijven en goulash- en sate kroket 😁🥰 of een pikanto speciaal omg. Haha. Wij doen dat 1 keer per 2 weken en dan haal ik het. Verder eten we gezond dus ach, kan best een keertje toch 😉 patat maakt mijn moeder of ik zelf met zo'n snijder. Best lekker! 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Hee, de mac vind ik wel lekker. Franse frietjes😋 vooral die mini kaas soufflé die zijn lekker, maar tijdelijk. Hou ook van een milkshake of prik erbij.

Dikke patat vind ik niet lekker hoor XD 

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

Heyy wij eten elke zondag friet, ik eet het zelf heel graag maar voor de rest eten we wel gezond. Je kunt ook van die uncle bens zakjes mexicaanse rijst eten met wat groentjes erbij of desnoods wat vlees als een snelle maaltijd . xx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

Wat ik doe als ik zelf eten moet regelen:

Het ligt eraan waar ik zin in heb, als ik voor me gezin kook maak ik zowiezo een volledige maaltijd. Dan kies ik vaak voor wraps want dat is makkelijk en vindt ik heel lekker. Als ik alleen voor mezelf kook koop ik soms gwn een diepvriespizza en snij ik er wat komkommer en Paprika bij maar het kan ook zijn dat ik dan ook iets uitgebreids maak. Het ligt er gewoon heel erg aan

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 26, 2025

Hoi ​@Wolf  het is zeker lekker! Kroket met mayonaise  ☺️ en patatje erbij. En ik vind milkshakes ook zo lekker!  Het is helemaal niet slecht als je het af en toe eet vind ik. 

Groetjes Tjempie xxx