Vraag

Wat vinden jullie lelijk bij een meisje?


  • Anonymous
  • 0 reacties

hi allemaal,

Ik vroeg me af. Wat vinden jullie nou echt lelijk bij een meisje?

Dat ze klein en dik is en een enorm lelijk gezicht heeft?

En er gewoon totaal niet uitziet…

 

groetjes,

Lianne 💫

 


28 reacties

Heyy

Klein zijn vindt ik echt top, maakt me echt niet uit!

Wat ik pas echt een afknapper vindt is meiden Mette veel make-up. Vind ik echt enorm lelijk.

Groetjs

Kaas 123

 

Hoi

Ik zelf let op innerlijk.  Dus niet op uiterlijk. Ik ben zelf wel best lang . Ik vind het niet erg dat een meid klein is ofzo . Groot is ook niet erg.

Ik ben het met @Kaas123 eens dat het voor mij ook een afknapper is als ze er veel make up op doet.

Ik ben zelf ook niet de dunste dus...  Ik heb er geen probleem mee d asset een meid iets steviger is .  Als het maar geen extreme obesitas is ofzo.Het enige is als ze een shit persoonlijk heid heeft os voor mij wel een afknapper.  

Ik heb zelf ook niet een mooi gezicht duss.. vind het zelf ook niet erg als een meid lelijk gezicht heeft. Iedereen is mooi op zijn manier.

 

Groetjes 

Gebruiker c

Reputatie 5
Badge +5

Extreme make-up volgespoten tieten en/of kont. Gewoon puur natuur is het mooist

Badge

ik ben zelf een meisje (en val op meisjes) maar ik vind dit best een domme vraag. volgens mij zit het mooie niet aan de buitenkant maar aan de binnenkant. en de buitenkant is gewoon een bonus. 

Badge

ik denk dat ik elk meisje mooi zou kunnen vinden als ze dezelfde interesses heeft als ik en het soort gevoel dat ze afgeeft? Dus net als de meeste hier maakt uiterlijk mij niet zoveel uit en echte echte afknapper vind ik als een meisje onbeleefd is en steeds op andermans levensstijl negatief reageert. (:

ik ben zelf een meisje (en val op meisjes) maar ik vind dit best een domme vraag. volgens mij zit het mooie niet aan de buitenkant maar aan de binnenkant. en de buitenkant is gewoon een bonus. 

Beste @vegatarisch,

Ik snap dat je dat vind, maar niet veel mensen in mijn omgeving denken er zo over. En ik was wel benieuwd wat mensen dan zo lelijk vinden. Dat vind ik ook jammer maarja… dat is nou eenmaal zo. Ik ben het ook helemaal eens met je.

Met vriendelijke groetjes,

Lianne 💫

Doet heel sletterig, heeft makeup als plamuur op der gezicht 

Goeie vraag ben ik ook benieuwd naar is roken een afknapper jongens?

Goeie vraag ben ik ook benieuwd naar is roken een afknapper jongens?

@Juliatanos ik zelf moet eerlijk zeggen dat ik er wel op afknap. Maar dat is persoonlijk. 

Hoi, ik had ooit me acc verweidery maar im back hahhaha ;),

Ik vind klein echt niet erg, ben zelf ook niet echt heel lang 168 en ben bijna 15.

Een lelijk gezicht tja ik heb niet echt een typ maar aks je blond of bruin haar hebt en je ziet er oke uit dan kan ik jou al snel knap vinden en het belangrijkste innerlijk mocht dat shit zijn dat is dat echt een afknapper als je jezelf bent en het klikt dan is dat genoeg, nog een vraagje waarom stelde je deze vraag? Onzeker?

Groetjes jongen104

Om hier op natekomen, op het forum vind ik jou gewoon een toffe meid niet zo hc dus als je onzeker ben kwa uiterlijk moet je dat absoluut niet zijn het gaat om het innerlijk en zeg bv elke dag in de spiegel 10 keer ik ben mooi en blij met mijzelf niet om arrogant te doen want ieder is op zn eigen manier knap

Hoi, ik had ooit me acc verweidery maar im back hahhaha ;),

Ik vind klein echt niet erg, ben zelf ook niet echt heel lang 168 en ben bijna 15.

Een lelijk gezicht tja ik heb niet echt een typ maar aks je blond of bruin haar hebt en je ziet er oke uit dan kan ik jou al snel knap vinden en het belangrijkste innerlijk mocht dat shit zijn dat is dat echt een afknapper als je jezelf bent en het klikt dan is dat genoeg, nog een vraagje waarom stelde je deze vraag? Onzeker?

Groetjes jongen104

haha nou hi @Jongen104 welkom terug, 😄

En uhm ja. Ik ben eigenlijk redelijk onzeker, hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen. Ik schaam me er eigenlijk voor.
Ik heb dat ook al geprobeerd met “Ik ben mooi” te zeggen in de spiegel en voelde me echt debiel. Het was alsof ik tegen mezelf aan het liegen was dus ben ik daarmee gestopt. 😅🙇🏼‍♀️ Het hielp voor mijn gevoel gewoon niet. 
En ik heb eigenlijk rossig haar een combi van donkerblond met een goudrode kleur. Redelijk lastig om te omschrijven. In de zomer is het zegmaar meer rood en in de winter donkerblond.

Dit komt heel dicht in de buurt. 😅


groetjes,

Lianne 💫

 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Lianne 💫ik snap dat je onzeker bent maar dat moet je echt niet zijn je bent echt mooi zoals je bent en die foto dat haar is hartstikke mooi. Wees niet onzeker 🙃

 

(Onnodige quotes verwijderd door Kindertelefoon)

Ben het er helemaal mee eens.  En ik gen genoeg jongen die als een blok voor je zouden vallen.

Gr. Gebruiker c

(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Nou… dankjewel 😅🙇🏼‍♀️ @Jongen104 & @Gebruiker c 

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Het is de waarheid😊😊😉

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Hahaha np en wat gebuiker c zei,  ik ken ook zat mensem die dat aantrekkelijk vinden. Maak je dus niet gek 🤪 

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Haha nou dankjeweeel. Dat zou me echt verbazen maarja. 😅 Ik probeer het maar ik ben al gek. 😜

(Pff, onnodige quotes…..)

HAHA 😜 ben ik niet de enige die gek is.

(onnodige quotes…...)

😂 inderdaad!

(eea verwijderd…..)

😂

Goeie vraag ben ik ook benieuwd naar is roken een afknapper jongens?

Ik denk voor de grote meerderheid wel, niemand wil zoenen met iemand die uit zn mond ruikt met gele tanden.

Goeie vraag ben ik ook benieuwd naar is roken een afknapper jongens?

Ik denk voor de grote meerderheid wel, niemand wil zoenen met iemand die uit zn mond ruikt met gele tanden.

Daar ben ik ik het wel mee eens. Ik heb wel met een jongen gedate en hij rookte en dronk ook (hij was mijn 1e) dat was een aparte ervaring. Het was gewoon niet heel fijn. 😅 Maar ik wou ook niet zeuren en het tegen hem zeggen. En dat lag hem aan mij.

groetjes,

Lianne 💫

(eea verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ben er ook wel mee eens. Een vriend van mij die heeft 3 jaar gerookt , dat merk je wel bij zijn tanden. Hij heeft vorig jaar zijn tanden laten bleken en toch zie je het. 

 

Snap dat het niet fijn is😅 en het was pas je eerste vriendje dus  is dat niet zo heel erg😉.... er zullen nog veel volgen denk ik😉

 

wat niet verwacht dat het zo’n afknapper is. Bij jongens vind ik t altijd wel sexy als ze roken.  Maar op mijn school en mijn leeftijd genoten in mijn omgeving roken heel veel dus ik ben het gewend

Reageer