Skip to main content
Vraag

wat vinden jullie belangrijk qua innerlijk en uiterlijk?

• October 7, 2025
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

anonymous3.0
Forum|alt.badge.img+2

wat vinden jullie belangrijk qua innerlijk en uiterlijk?

5 reacties

• October 7, 2025

hey ​@anonymous3.0 !

het kan erg verschillen per persoon en wat zijn/haar/hen voorkeuren zijn.

ik ben bv bisexueel, en ik denk dat een beetje in het midden lig van wat ik belangerijkER vind. persoonlijk vind ik lange mensen altijd erg knap met donker haar en die heel grappig zijn. maar het andere moment vind ik brunettes weer veel leuker en maakt humor me helemaal nikks uit. zo als ik al zei, iedereen is anders en je eigen mening veranderd ook de hele tijd.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 7, 2025

Ik vind karakter, zelfvertrouwen, inzicht, humor en empathie heel aantrekkelijk en belangrijk. En qua uiterlijk is alles leuk en mooi meegenomen maar bij mijn lief vind ik dan wel haar vormen en lange haren erg mooi tbh.  Het was geen "voorwaarde" maar komt er prettig bij. 

Groetjes liefs Tartan X 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Hey ​@anonymous3.0! Wat een goeie vraag 😊

Voor mij is innerlijk echt het allerbelangrijkste. Dat iemand lief, eerlijk en grappig is, en je gewoon jezelf kunt zijn samen. Uiterlijk is minder belangrijk, want dat verandert toch en zegt niks over wie iemand echt is.

Maar het is wel fijn als iemand er verzorgd uitziet, dat voelt gewoon lekker makkelijk samen zijn. Wat vind jij belangrijk?

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 8, 2025

Hey! Innerlijk is absoluut belangrijkst. Ik ben bij mijn vriendin gevallen voor haar intelligentie, haar inzichten en haar zelfvertrouwen. Ze weet wat ze wil en kan al heel goed sturen en je steunen. En uiterlijk is ze knap. Haar ogen en haar vind ik super mooi, en ze heeft mooie benen ook en ja, gewoon een mooi meisje. Maar dat is net als wat ​@Tartan15  zegt, een mooie extra. Innerlijk was mijn vonk bij haar 😉

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 8, 2025

Ik vind het belangrijk dat iemand ernstig kan zijn, dat hij geïnteresseerd is en kan en wil meedenken over van alles.  Dat hij kan praten maar ook kan luisteren.  Dat hij dingen kan relativeren en zichzelf niet het centrum van de wereld vindt.  Dat hij ook een zekere ontwikkeling heeft en beleeefd is.  Dat hij niet al te geïnteresseerd is in materiële dingen maar gaat voor wat écht belangrijk en mooi is.  Dat hij muzikaal is en lief.  Dat hij mijn spotlust kan verdragen en die ook kan afremmen als ik te ver ga.  En dat ik samen met hem  uitbundig kan zijn en ons de tranen in de ogen kan lachen.  Kortom, dat hij is zoals mijn vriendje.

Wat uiterlijk betreft: dat hij zeker geen snor heeft!  Hij moet ook mooie ogen hebben en een mooie glimlach.  Ik hou van slank en licht gespierd.  En van lekker ruiken.  Alweer: precies zoals mijn vriendje.