Hey,
Mijn vraag is wat jongens nu egt vinden van ongesteld zijn.
Bij mij op school worden er heel vaak grapjes over gemaakt. En ze zeggen de hele tijd dat we ons aanstellen, maar guys we gaan gwn DOOOOOOD van de pijn!!!
Ook als er ergens een tampon ligt dan lopen ze naar je toe met die tampon en dan zeggen ze zo van: ben je iets verloren?
Ik haaat dat
Of als je een keer chagarijnig bent dat ze dan de hele tijd zeggen dat je ongesteld bent
Wat vinden jullie nou eigenlijk van ongesteld en hebben jullie er wel eens grapjes over gemaakt boys?
Please Let me know
Xx
Bladzijde 1 / 1
Korte reactie: Ik heb er zelf geen last van als jongen. Naar mijn mening ziet het er ook niet pijnlijk uit (het is bloed) Daarom begrijp ik dat jongens er makkelijk een grapje over maken.
Ik merk vaak wel wanneer iemand ongesteld is, vaak (niet altijd) klopt het dan ook.
Of als je een keer chagarijnig bent dat ze dan de hele tijd zeggen dat je ongesteld bent
Ik merk vaak wel wanneer iemand ongesteld is, vaak (niet altijd) klopt het dan ook.
hey
ik ben zelf een trans jongen dus ik begrijp allebei de kanten
kijk ik vind als mensen zeggen dat ze dood gaan van de pijn dat ze als ze dat vaker hebben langs de huisarts moeten gaan om er iets tegen de pijn te krijgen.
ik vind het altijd wel grappig als jongens vragen ben je ongesteld je bent zo chagarijnig. maar wij vragen het ook aan de jongens.
je moet er gewoon nuchter naar gaan kijken.
dat van een tampon is wel gemeen maar hoe kunnen zij die ooit vinden?
ik had ze toch echt niet los in me tas zitten...
veder vind ik het vervelend voor de meiden die het zijn want het kost een hoop stress
groetjes
blue
ik ben zelf een trans jongen dus ik begrijp allebei de kanten
kijk ik vind als mensen zeggen dat ze dood gaan van de pijn dat ze als ze dat vaker hebben langs de huisarts moeten gaan om er iets tegen de pijn te krijgen.
ik vind het altijd wel grappig als jongens vragen ben je ongesteld je bent zo chagarijnig. maar wij vragen het ook aan de jongens.
je moet er gewoon nuchter naar gaan kijken.
dat van een tampon is wel gemeen maar hoe kunnen zij die ooit vinden?
ik had ze toch echt niet los in me tas zitten...
veder vind ik het vervelend voor de meiden die het zijn want het kost een hoop stress
groetjes
blue
Hoi,
Ik heb die ervaring nooit gehad met jongens. Wat stom dat ze al die dingen doen.
kijk ik vind als mensen zeggen dat ze dood gaan van de pijn dat ze als ze dat vaker hebben langs de huisarts moeten gaan om er iets tegen de pijn te krijgen. Pijnstillers?
Mijn pijn is altijd vrij intens, maar ik heb maar 1 of 2 dagen pijn per keer.
M'n vader zegt wel altijd als ik chagrijnig ben: "ben je ongesteld ofzo?" En daar word ik dan spontaan chagrijning van.
Mannen begrijpen het niet, omdat ze het niet ervaren. Het bloed is ook niet pijnlijk@N_V , het zijn de spieren in je baarmoeder die het bloed en slijm eruit persen die intense pijn kunnen veroorzaken. Dit kan buikpijn, rugpijn en andere ongemakken geven. Het bloed is alleen irritant.
Als iemand een tampon in je gezicht houdt, zou ik 'm uit z'n handen rukken en in zijn gezicht douwen. Dat is gewoon niet ok. Probeer die "grappen" je niet te laten pakken. Jij weet hoe het zit.
Je kan het altijd proberen uit te leggen.
Gr. Pin
Ik heb die ervaring nooit gehad met jongens. Wat stom dat ze al die dingen doen.
Mijn pijn is altijd vrij intens, maar ik heb maar 1 of 2 dagen pijn per keer.
M'n vader zegt wel altijd als ik chagrijnig ben: "ben je ongesteld ofzo?" En daar word ik dan spontaan chagrijning van.
Mannen begrijpen het niet, omdat ze het niet ervaren. Het bloed is ook niet pijnlijk
Als iemand een tampon in je gezicht houdt, zou ik 'm uit z'n handen rukken en in zijn gezicht douwen. Dat is gewoon niet ok. Probeer die "grappen" je niet te laten pakken. Jij weet hoe het zit.
Je kan het altijd proberen uit te leggen.
Gr. Pin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.