Skip to main content
Vraag

Wat vind jij je leukste outfit?

• October 6, 2025
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Forum|alt.badge.img+8

Hoi allemaal! Ik ben eens benieuwd, wat jullie je leukste, of misschien fijnst zittende kleding vinden? En welk onderdeel daar van vind je dan weer het mooiste? Bijvoorbeeld je chique jurk of je zomerse korte broek, of jasje met overhemd, je sport tenue of noem maar op.  Misschien heb je er ook een bijzonder verhaal bij. Zoals waarom het je zo staat of waarom je je er goed in voelt. Hier kun je erover vertellen! 

Groetjes Tjempie xxx

7 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 6, 2025

Hey ​@Tjempie !  Ik vind mijn scouting kleding mijn favoriet. En bij de scouting outfit vooral de kleuren van das en blouse, en de korte broeken. De kleding lijkt voor sommigen ouderwets, maar het is een bewuste keus. We hebben er zelf, dus alle jongens en meisjes, voor gekozen en we vinden het  stoer en zitten lekker. Zitten veel zakken in en aan de broek. En de riem heeft ook functies op de gesp. En lange (stevige) knie sokken/kousen. Meestal afgerold hoor. Maar kunnen goed hoog. Handig voor outdoor ivm teken en brandnetels bv. Blouse en polo zijn ook super sterk. Ik ben eig wel trots op deze kleding. Voel me er happy in. 

En het blauwe rokje uit mn topic vind ik ook een favootje 😊 het zit lekker, is handig om aan te trekken en ja, mn vriendin vind het super mooi ☺️ dat telt ook mee. Ik heb trouwens een korte sportbroek van dezelfde stof en kleur. Ook favo. Sorry dat ik altijd zulke lange verhalen typ 🤭

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

Mijn paardrijkleren.  Veel te ruim oud hemd van mijn vader, een spijkerbroek die al zo vaak gewaassen is dat de stof stretch lijkt en perfect rond min billen past, conwbooy laarzen en een zwarte Stetson cavalry hat (google maar eens, ik heb hem ‘puur’ dus zonder die stomme linten en kwasten en insignes) die als gegoten zit en  zon en kou en regen tegenhoudt en als het regent draag ik een lange jas die bijna tot aan mijn enkels komt en waarin ik er volgens vriendje een beetje uitzie als een nazgûl.

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 6, 2025

Mijn sportkleding omdat dat lekker chill en comfortabel zit en anders een baggy spijkerbroek met een t shirt aan en altijd wel lange sokken ipv enkel 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Heee ​@Tjempie! 😊

Wat een leuke vraag! Ik vind zelf een zachte hoodie en een joggingbroek het allerfijnst zitten 🙈. Dat voelt gewoon zo lekker comfy en warm, vooral als het een beetje koud is buiten. Dan kruip ik er helemaal in weg haha. Het mooiste eraan vind ik dat je er zo chill in voelt, alsof je niks moet en gewoon jezelf kan zijn.

Soms voel ik me ook extra blij in een leuk T-shirt waar een grappige print op staat, omdat mensen er dan vaak iets over zeggen en ik dan meteen een gesprekje heb. Dat maakt me dan weer wat zelfverzekerder.

En jij? Wat is jouw favoriete kledingstuk en waarom? 👕👗👟

xx liefs Wolf 🐺

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 7, 2025

Hoi mijn top stuk is een fijne dikke kamer of ochtend jas. Heerlijk om de hele dag in te lopen soms. En een tuniek die ik nog met een vakantie vriendin heb gescoord. Ook een stroken rokje is een favoriet. 

Doby xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 8, 2025

Bedankt voor jullie reacties! ​@Wolf  ik heb een onesie waar ik gek op ben een soort konijn haha. En ik draag vaak een gewone lekkere spijkerbroek 👖 en ik heb een vrolijk rokje met leggings en een truitje erbij dat ik graag aan heb. 

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 10, 2026

@Yusa  deze kan mooi aansluiten bij jouw topic hihi 🥰😘