hejj,
nou ben al een tijdje niet echt meer actief geweest en de reden was dat ik veel met mezelf bezig ben geweest. ik heb eindelijk weer een beetje licht gevonden. klinkt trouwens best gek haha
ik ben blij dat ik de stap heb gemaakt om naar mijn mentor te gaan en ze helpt me super goed. ookal ben ik soms best bang dat ik der lastigval met mn issues. ik had gisteren een gesprek met haar. ik moest der perse mailen van mn beste vriendin. ik durfde niet te mailen omdat ik bijna elke week met der praat. ik was erg bang dat ik der lastigviel. ik heb mn mentor vertelt dat ik niet blij ben met mezelf. en ze zag ook wel aan me dat k de laatste tijd dunner was. maar ze zegt ook dat is de bouw. en ja dat weet ik want ik doe niet heel erg veel meer aan t afvallen. ze kwam met het idee om een schriftje te beginnen. ze zei ‘ik koop een schriftje voor je en ik schrijf er iets leuks in, dan schrijf je elke dag 3 positieve dingen erin en die laat je of aan ij of aan schoolmaatschappelijk werker of mn coach lezen’ dus vanaf morgen begin ik een schriftje en schrijf ik er 3 dingen erin. ik denk dat t een opluchtig word maar ben nog steeds niet de oude. ben de laatste tijd super duizelig en lang ook. en vaak. bijna wel elke dag. ik ben al 1 keer bijna flauwgevallen tijdens honkbal bij gym. weet iemand hoe dat komt en wat ik ertegen kan doen?
liefs me