Vraag

Wat te doen tegen flauwvallen?


  • Anonymous
  • 0 reacties

hejj,

 

nou ben al een tijdje niet echt meer actief geweest en de reden was dat ik veel met mezelf bezig ben geweest. ik heb eindelijk weer een beetje licht gevonden. klinkt trouwens best gek haha:joy:  
ik ben blij dat ik de stap heb gemaakt om naar mijn mentor te gaan en ze helpt me super goed. ookal ben ik soms best bang dat ik der lastigval met mn issues. ik had gisteren een gesprek met haar. ik moest der perse mailen van mn beste vriendin. ik durfde niet te mailen omdat ik bijna elke week met der praat. ik was erg bang dat ik der lastigviel. ik heb mn mentor vertelt dat ik niet blij ben met mezelf. en ze zag ook wel aan me dat k de laatste tijd dunner was. maar ze zegt ook dat is de bouw. en ja dat weet ik want ik doe niet heel erg veel meer aan t afvallen. ze kwam met het idee om een schriftje te beginnen. ze zei ‘ik koop een schriftje voor je en ik schrijf er iets leuks in, dan schrijf je elke dag 3 positieve dingen erin en die laat je of aan ij of aan schoolmaatschappelijk werker of mn coach lezen’ dus vanaf morgen begin ik een schriftje en schrijf ik er 3 dingen erin. ik denk dat t een opluchtig word maar ben nog steeds niet de oude. ben de laatste tijd super duizelig en lang ook. en vaak. bijna wel elke dag. ik ben al 1 keer bijna flauwgevallen tijdens honkbal bij gym. weet iemand hoe dat komt en wat ik ertegen kan doen?

 

liefs me


10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ok het klinkt misschien raar mr als je voelt dat je moet flauwvallen moet je je billen aanspannen, ik weet niet meer wrm, ik hoop dat het werkt.
xxx

@anoniempjex13  val je dan juist flauw of juist niet?

 

Reputatie 5
Badge +4

Dat helpt tegen niet flauwvallen

Hoi

Als je voelt dat je gaat flauw vallen kan je beter even gaan zitten en wat eten of drinken. Dit helpt vaak wel. Het is niet gelijk weg, maar je moet even rustig aan doen.

Liefs Lexy❤

hej @Lexyhoop 

stil zitten is voor mij nogal moeilijk haha. ik heb nn mentor ingelicht en zij is het nu dus aan het samenstellen met mn onzekerheid. ik ga rustig aan doen haha

Fijn dat je samen met je mentor tot een oplossing bent gekomen!

Liefs❤

@Lexyhoop 

hejj, ja zeker! nu met de corona crisis moet alles even op zich wachten. ik ben wel bang nu ik 3 weken thuis zit dat ik in mn oude gedachtes terug val…….

Als je duizelig begint te worden en je voelt al aankomen dat je gaat flauw vallen moet je op een stoel zitten en dan je hoofd tussen je benen/knieën leggen.
Dit helpt omdat het bloed dan naar je hersenen gaat stromen, want als je flauw valt komt het doordat er te weinig zuurstof naar de hersenen toegaat.

Heyy, als je je zo voelt dan zou ik even rustig stoppen met waar je mee bezig was. Dus gaan zitten en desnoods wat drinken. Ik heb ook vaak het gevoel alsof ik flauwval maar dan stop ik even met waar ik mee bezig was en is het weer over. Je kan ook flauwvallen omdat je het heel erg warm hebt. Zorg dus dat je even rustig aan doen als je het benauwd begint te krijgen. 

Verder heb ik hier niet heel veel verstand van. Mijn vriendin valt wel eens flauw, maar dit komt meestal door de zenuwen. Zij is al 2x bij een presentatie voor school flauwgevallen. 

Ik hoop dat ik je geholpen heb! Liefs, Naira193 :heart:

Hoi @whyme009 ,

Sorry voor de late reactie.

@Lexyhoop

hejj, ja zeker! nu met de corona crisis moet alles even op zich wachten. ik ben wel bang nu ik 3 weken thuis zit dat ik in mn oude gedachtes terug val…….

Ja dat kan ik me voorstellen. Probeer ervoor te zorgen dat je altijd wat tedoen hebt, zoals hobbys of desnoods school. En als je het iedee hebt dat je weer in je oude gedachtes terug komt kan je misschien een vriendin bellen of iemand anders die je vertrouwd? 

Hoe gaat het nu met je?

Liefs❤

Reageer