Vraag

Wat nu

  • 7 July 2019
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Ik zit nu met het volgende problewm ik zit ik denk nu al zoon 3 tot 4 jaar met menzelf ik de knoop ik weet namelijk niet wat ik ben een meisje of een jongen of geen een van bijden ik weet niet of ik verlieft ben op een meisje of een jangen (bijde namelijk al gehad) dus ik weet niet wat ik ben ik voel me als meisje maar doe dingen en gedraag me als een jongen dus ik weet het niet iemand atvies hoe ik er achter kom wat ik ben

1 reactie

Hey,

Je bent een meisje als je zo geboren bent, maar het kan dat je je meer een jongen dan een meisje voelt. Je kan dan trans worden, maar dat is een zware omslag. Je moet er erg goed over nadenken of je een jongen wil zijn, anders zou ik een meisje blijven.

Dat je op meisjes en jongens valt, is normaal, omdat een mens vaak verliefd wordt in het leven. Het maakt niet uit op wat voor mensen je 'valt', omdat je morgen toch weer op iemand anders verliefd kan zijn. Je bent lesbisch als je nu op een meisje verliefd bent en hetero als je nu op een jongen verliefd bent. Als je niet verliefd bent, ben je geen van beiden. Door wie je je seksueel aangetrokken voelt, heeft daar niks mee te maken, vind ik.

Ook kan het zijn dat je wat meer mannelijke eigenschappen hebt. Dat heeft ieder mens: mannelijke én vrouwelijke eigenschappen. Ik ben een jongen en ik houd alles graag schoon. Sommigen vinden dat vrouwelijk, maar wat vrouwelijk of mannelijk is, is moeilijk te bepalen.

Geen probleem dat je twijfelt, omdat dat vaak gebeurt rond te pubertijd. Je bent een mens.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer