Skip to main content
Vraag

Wat is jouw favo manier om te ontspannen?

• October 23, 2025
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Hey iedereen!

We hebben allemaal wel eens momenten waarop we even tot rust willen komen. Of het nu is na een drukke schoolweek of gewoon als je even niet weet wat je moet doen, iedereen heeft zijn eigen manier om te ontspannen. Ik ben benieuwd naar jullie favoriete manieren om te chillen!

Dus, wat doe jij om te ontspannen? Kijk je een serie of film? Luister je muziek of speel je een instrument? Ga je lekker naar buiten voor een wandeling of sport of doe je iets creatiefs zoals tekenen, schrijven of misschien iets heel anders? 

xx liefs Wolf 🐺

7 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 23, 2025

Hey! Ik ga vaak heel snel fietsen of hardlopen. Ook gewoon wandelen, liefst met mn lieve vriendin vind ik leuk. Je kunt zo fijn en warm met elkaar praten dan 🤭 we hebben thuis ook een home trainer. En soms boks ik op een matras of doe ik wat judo/ jiu Jitsu oefeningen. En met je lijf bezig zijn in rustige toestand is ook fijn. Ontspanningsoefeningen bijvoorbeeld. En heel gek maar een tijd geleden moest ik een heleboel regels schrijven, telkens dezelfde en op 1 of andere manier was dat steeds herhalen en niet nadenken ook bijna ontspannend, de boosheid even weg denken 😉☺️. En een lekker warm bad is ook mijn ding 🥰 

Liefs, Tover xxx

• October 23, 2025

@Wolf  ik ga dan thuis de jacuzzi in echt heel lekker

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 26, 2025

Ik duik meestal meteen mijn bed in of ga lekker gamen en muziek luisteren!

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 27, 2025

Ik ga tekenen of schrijven, of chillen. Soms ook nog lekker buiten spelen of rond fietsen.  Gewoon even iets doen wat in me opkomt..

Groetjes Tjempie xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 27, 2025

Piano spelen, de poezen aaien, met de honden stoeien, met de ezeltjes knuffelen.  

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 27, 2025

Creatieve dingen doen, sws muziek en some gamen! En in bed liggen, dat geeft rust. 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 27, 2025

Muziek luisteren, gamen, Netflix kijken, warme douche nemen

Ook gewoon wandelen, liefst met mn lieve vriendin vind ik leuk. Je kunt zo fijn en warm met elkaar praten dan

Wil ik ook zo graag 😔