Skip to main content
Vraag

Wat is het toch met al die topics over luiers en plassen????

• May 11, 2026
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

Wat is het toch met al die topics over luiers en plassen? Bah!!🤢 Ik ben hier nog niet zo lang, maar dit lijkt bijna wel een fetisj forum over die 2 onderwerpen. Dat is toch niet de bedoeling?

Wat vinden jullie van al die topics daarover?

x

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 11, 2026

Ik snap het ook echt niet. Ik zie luiers als medische spullen en hoe plassen je kan opwinden: geen idee en idd ook goor. Er staat veel te veel op.Ā 

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 11, 2026

Hoi,

Wat is het toch met al die topics over luiers en plassen? Bah!!🤢 Ik ben hier nog niet zo lang, maar dit lijkt bijna wel een fetisj forum over die 2 onderwerpen. Dat is toch niet de bedoeling?

Wat vinden jullie van al die topics daarover?

x

het forum heeft inderdaad zo zon gekke onderwerpen afentoe maar er staan gelukkig ook genoeg andere dingen op

Ā 

groetjes Myla

Klaas2
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 11, 2026

Ik ben nieuw hier dus ik heb een paar nette topics bovengehaald, jongeren met echte problemen, incontinentie. Gewoon met het doel om dezelfde personen net zoals mij te vinden online (incontinentie) en ik wil een goed voorbeeld zijn. Nu ik overal wel gereageerd heb zal het wel wat uit het zicht verdwijnen. Over misbruik van luiers heb ik het niet.Ā 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 13, 2026

Goede vraag ​@kleinbloempjeĀ ! Ik zie er idd ook erg veel topics over voorbij komen maar ik laat ze links liggen en reageer erĀ  eig nooit op. Enkele zijn wel echt over problemen en hoe kinderen daarmee omgaan maar er zijn er ook veel (denk ik) die richting fetisj gaan en geen echte hulpvraag hebben. Maar goed zolang het mag zullen ze geplaatst worden, en wat ik doe is er maar overheen kijken šŸ˜‰ maar het zijn er idd wel veel, vind ik ook.Ā 

😘 Tover 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 13, 2026

Die vragen over luiers kunnen wel nuttig zijn voor leden met incontinentie, denk ik.Ā  Niet alle topics hierover zijn echter nuttigĀ Ā want er zijn er tigĀ die het alleen hebben over hoe geil het wel is er eentje te dragen of om verschoond te worden.Ā  Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling van dit forum.Ā 

Wat mij Ā heel erg stoort zijn die plasvragen die overal onverwachts opduiken.Ā  In een vragenlijst over sport, bijvoorbeeld: 1. op welke sport zit je?Ā  2. Vind je het geil om in je schoenen te plassen voor een wedstrijd?Ā  (verzonnenĀ  voorbeeld, maar jullie snappen wel wat ik bedoel).Ā  Geen probleem mee dat mensen beplast willen worden, maar het kan heus wel wat minder.