Skip to main content
Vraag

Wat is er met mijn mond gebeurd

• December 3, 2025
  • 29 reacties
  • 361 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 13, 2025

@Cantaloupe ❤️ het gaat echt super ermee. Kan alles weer eten ☺️☺️ brood, massieve chocolade,  maakt allemaal niet uit 😋 

En nog ff op Tartan reageren 😉 nee niks zuurs dat ik weet. Ik had wel dubbelfriss, dat is met druif en citroen, maar dat smaakte niet zuur ofzo. Ook heb ik niks hards gegeten, ik heb wél daarna een kaassouflé gehad, misschien heeft hitte het erger gemaakt. Maar, maakt niet meer uit, het is nu gewoon goed 😊 Ik wil jullie allen nog wel bedanken voor het reageren en steeds vragen hoe het met mn mond gaat😁😘

Liefs, Yusa 😘😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 13, 2025

Heyy lieve ​@Yusa ,

Ah dat is fijn😊 Gelukkig maar😘

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 14, 2025

Is het al beter gegaan met je mond ​@Yusa 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 14, 2025

Heyy ​@miarabel457 ,

😉:

@Cantaloupe ❤️ het gaat echt super ermee. Kan alles weer eten ☺️☺️ brood, massieve chocolade,  maakt allemaal niet uit 😋 

En nog ff op Tartan reageren 😉 nee niks zuurs dat ik weet. Ik had wel dubbelfriss, dat is met druif en citroen, maar dat smaakte niet zuur ofzo. Ook heb ik niks hards gegeten, ik heb wél daarna een kaassouflé gehad, misschien heeft hitte het erger gemaakt. Maar, maakt niet meer uit, het is nu gewoon goed 😊 Ik wil jullie allen nog wel bedanken voor het reageren en steeds vragen hoe het met mn mond gaat😁😘

Liefs, Yusa 😘😘