Skip to main content
Vraag

wat houdt huidonderzoek in?

• January 31, 2026
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

hoi, de laatste tijd gaat mijn gezondheid best wel achteruit, wat vrij kut is maar ja, ik moet dus over een tijdje voor de 3e keer een bloedonderzoek doen, huid onderzoeken etc. ik weet alleen niet zo goed wat huid onderzoek inhoud, is er iemand die hier toevallig ervaring mee heeft of weet wat het inhoud? dankjewel voor het lezen/reageren!❤

4 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 1, 2026

Heyy ​@juul123  ,

Wat rot zeg, zou het mss kunnen dat de huisarts een plekje zag en dat wil laten onderzoeken?.. Wat ik las kijkt een dermatoloog dan vaak eerst gewoon, soms is er een klein stukje nodig voor onderzoek/moet het plekje weg.. (Bron ) maar weet natuurlijk niet zeker of dit idd is waarom je dat onderzoek hebt🙃

Ik las in een ander topic je gewicht en dat is wel ondergewicht, dat heb ik zelf ook gehad en kan je wel veel last van hebben..😓 Wist de arts eig al wel?❤

Liefs :)

• February 1, 2026

Hee ​@Cantaloupe, ik heb wat dingen met m’n huid die onderzocht moeten worden van de huisarts en het ondergewicht word steeds erger terwijl ik niet minder eet, dat is dus wel een beetje raar idd! Ik heb er ook wel last van (heel snel moe, weinig energie, etc.) dankjewel!

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 1, 2026

Ahh ja, wel lastig.. Ben je al wel bij een dietist geweest hiervoor? 🙃 Kan bijv zijn dat het eerder wel genoeg was maar nu niet meer❤ Neem zelf elke dag 1x drinkvoeding bovenop alles qua normaal eten (dat had de dietist voorgeschreven) dus bijv zoiets zou voor jou ook kunnen helpen. Of dat je meer/andere dingen eet dan nu🙂

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 1, 2026

Hey! Ik zie al heel mooie adviezen maar ik wil wel sterkte wensen aan jou en hopelijk komt je snel achter wat het is en wat je kunt doen. Veel sterkte ! 😘Liefs, Tover xxx