Skip to main content
Vraag

Wat heb je aan tijdens het slapen?

  • June 27, 2026
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat heb je aan tijdens het slapen met dit weer en wat heb je aan bij vrienden als je slaapt

 

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 28, 2026

Ik slaap in onderbroek. Met ventilator aan. En ik slaap niet bij vrienden🙃


Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 28, 2026

Met dit weer is zelfs een onderbroekje te veel.


vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 28, 2026

hi ik slaap nog gewoon in een t-shirt en een korte broek maar dan zonder deken 


Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 28, 2026

Hey,

Ik slaap alleen in een onderbroek, anders echt niet te doen nu 🫨


NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 28, 2026

Ik slaap alleen in me luier en een shirtje  en soms doe ik dat shirt uit snachts.

 


The blue spirit
Forum|alt.badge.img

Met dit warme weer slaap vooral in mijn onderbroek. Naakt heb ik geprobeerd, alleen vond ik dat niet comfortabel met mijn geslachtsdeel die alle kanten opging als ik me omdraaide in bed.