Ik heb de laatste tijd tintelende handen en voeten op de raarste momenten. Ook heb ik dat mijn zicht soms voor een paar seconden weg is en dat ik dan niet eens meer op mijn benen kan staan. Ik tril dan helemaal. Ik heb nog nooit een bloedneus gehad maar ik de afgelopen 2 maanden 2x. 1x drupte het er gewoon uit en de andere x iets minder druppend. Is er iets mis met mij ofzo? Op internet kan ik niks vinden alleen dat je naar de huisarts kan gaan, maar dadelijk is het niks ofzo en mijn ouders maakt het ook niet zo veel uit hun denken dat het zo overgaat, maar ik heb het al 1,5 maanden ongeveer. Is er iemand die hier iets meer over weet? G ( of sites die er meer over weten? ) Alvast Bedankt! Xx
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Het lijkt mij wel verstandig naar je huisarts te gaan. Dit klinkt niet als niks en mocht dat het toch zijn, dan is dat helemaal niet erg. Je huisarts is er ook om je gerust te stellen.
Ik zou internet vermijden, daar komen meestal geen goede dingen uit. Google geeft de meeste vreemde resultaten soms.
Je kan gewoon zelf een afspraak met je huisarts maken zonder je ouders.
Gr. Pin
Het lijkt mij wel verstandig naar je huisarts te gaan. Dit klinkt niet als niks en mocht dat het toch zijn, dan is dat helemaal niet erg. Je huisarts is er ook om je gerust te stellen.
Ik zou internet vermijden, daar komen meestal geen goede dingen uit. Google geeft de meeste vreemde resultaten soms.
Je kan gewoon zelf een afspraak met je huisarts maken zonder je ouders.
Gr. Pin
Hoi
Zoals @Pin zei, raad ik je aan om naar de huisarts te gaan. Die kan je zekerheid bieden.
Groetjes
Kenshin
Zoals @Pin zei, raad ik je aan om naar de huisarts te gaan. Die kan je zekerheid bieden.
Groetjes
Kenshin
Inderdaad huisarts is ene goed iedee
Ik heb wel een vermoeden (kan 't fout hebben) het klinkt een beetje als lyme (iedergeval dat door tekken) 50% van de gevalen hebben mensen het niet door dat ze door een teek zijn gebeten.
Dus dat is zeker mogelijk.
Er zijn nog veel meer symptomen dus dat kan je zelf verder opzoeken wand 't zijn er heel veel.
Veel suc6 ermee en probeer je niet te druk te maaken wand dat is ook niet goed voor je
Ik wens je het beste?
Ik heb wel een vermoeden (kan 't fout hebben) het klinkt een beetje als lyme (iedergeval dat door tekken) 50% van de gevalen hebben mensen het niet door dat ze door een teek zijn gebeten.
Dus dat is zeker mogelijk.
Er zijn nog veel meer symptomen dus dat kan je zelf verder opzoeken wand 't zijn er heel veel.
Veel suc6 ermee en probeer je niet te druk te maaken wand dat is ook niet goed voor je
Ik wens je het beste?
Bezoek de huisarts gewoon, alleen die kan jou concrete antwoorden geven.
Wij kunnen vrij lastig jouw antwoorden geven, die correct zijn.
Wij kunnen vrij lastig jouw antwoorden geven, die correct zijn.
Ik denk dat het komt door een suikertekort
Hoi Anonymm,
Wanneer deze klachten voorkomen, ben je dan in bepaalde situaties of heb je stress op deze momenten?
Want hoe ik je zo hoor vertellen klinkt het alsof je aan het hyperventileren bent. Je ademt te snel waardoor je verhouding zuurstof/koolstofdioxide in je bloed verontregeld raakt (vooral een te lage CO2) waardoor je tintelingen kan krijgen, wazig zicht en spierzwarkte.
Om zeker te zijn kan je altijd naar de huisarts. Maar dit is wat ik vermoed.
Wanneer deze klachten voorkomen, ben je dan in bepaalde situaties of heb je stress op deze momenten?
Want hoe ik je zo hoor vertellen klinkt het alsof je aan het hyperventileren bent. Je ademt te snel waardoor je verhouding zuurstof/koolstofdioxide in je bloed verontregeld raakt (vooral een te lage CO2) waardoor je tintelingen kan krijgen, wazig zicht en spierzwarkte.
Om zeker te zijn kan je altijd naar de huisarts. Maar dit is wat ik vermoed.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.