Skip to main content
Vraag

Wat dragen jullie tijdens logeren (incontinentie)?

• September 3, 2025
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Ik zat met een vraagje over wat andere mensen dragen die ook last hebben van incontinentie of bedplassen en weten jullie vrienden of vriendinnen er van af?

Thuis draag ik tijdens het slapen alleen een luier en shirt en ik de avond loop ik daar ook gewoon in rond thuis.  Wordt niet vreemd op gereageerd in huis en ik voel me zo gewoon op mijn gemak maar als je bij iemand logeert is dit natuurlijk anders. Wat dragen jullie dan?

Meestal als ik ga logeren bij iemand draag ik een romper en een pyjamabroek zo kan de luier ook niet boven de broekrand uitsteken. De meeste meiden met wie ik vaker logeer weten wel van mijn incontinentie en mijn luier gebruik af maar ik vind niet dat hoeven te zien...

Hoe gaan anderen hiermee om?

Ben gewoon benieuwd 

Seashell 😘 

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 3, 2025

Ja heb 5 goeie vriendinnen en me vriendin (ik ben lesbisch ) die  het weten dat ik incontinent ben dus draag ik mijn tena proskin Slip  heb daar mijn pyjama broek over heen  

Mijn vriendin en me vriendinnen zeggen tegen mij het is iets wat bij jou hoort helaas waar je weinig aan kan doen dus ze accepteren me hoe ik ben mijn vriendin verschoont me soms ook 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 3, 2025

Bij mij reageren mijn vriendinnen eigenlijk hetzelfde als bij jouw. Ze weten dat ik dit heb en accepteren mij ook gewoon zoals ik ben. Ook reageren hun niet vreemd op mijn luiers of iets en dat vind ik wel erg fijn voor mij de bevestiging dat dit "echte" vrienden zijn. 

Ik heb ook de ProSkin Slips geprobeerd maar ik vind de Active Fit voor mij fijner had het gevoel dat deze beter zit bij mij. Gebruik jij hetzelfde absorptie-level als mij (Maxi) of heb jij Plus of Super?

Super lief dat jouw vriendin je ook weleens helpt met verschonen. Behalve mijn zus en moeder heb ik eigenlijk geen mensen die mij verschonen maar opzich is dat ook niet nodig want ik kan het zelf ook makkelijk maar soms als ik erg moe bent vraag ik wel eens of ze mij willen helpen.

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 4, 2025

Ja ik heb plus dat is voor mij meer als voldoende zei de dokter misschien als ik ouder ben dat ik dan ander moet maar dat zien we dan wel weer .

Ja ik ben ik super blij met me vriendin   .

Bij mij verschonen me moeder en vriendin  mij zeker als ik moe ben  en ik in slaap ben gevalen dan verschonen ze me een soms op school verschoond me vriendin me zei kan het heel snel wat fijn is 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 19, 2025

Maar een heel klein deel van mijn vrienden en familie weten dat ik in bed plas. Dus als ik ga logeren dan accepteert iedereen die het weet gewoon en kan ik gewoon alleen in een luier slapen. In de vriendengroep van me ouders weet iedereen het en kan ik ook gewoon een slaapfeestje houden met 2 meiden en 2 andere jongens en kan ik gewoon alleen in een luier rondlopen. Maar verder logeer ik niet echt veel maar ik zou altijd een romper en pyjama broek er over doen.