Skip to main content
Vraag

Wat dragen jullie met dit koude weer?

• January 10, 2026
  • 11 reacties
  • 159 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Ah ja de temperatuur vandaag wordt hier maximaal -2C° 🥶 Wat dragen jullie?

Ik heb binnen: hemd, thermoshirt, T-shirt, en vest. En onder mn spijkerbroek nog een legging. En warme sokken. Buiten nog een sneeuwbroek  dikke jas, sjaal muts en wanten. Da's lekker warm iig ☺️

Liefs Yusa 😘

11 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 10, 2026

Hoi,

Ik draag comfortabele kleren, maar wel warme dus bijv. 1 dikke sweater en een lekker zachte broek. Buiten draag ik nog een dikke jas, handschoenen en een muts. Vandaag weer naar buiten en mijn sneeuwpop opnieuw maken. In Limburg verpestte de regen de sneeuw.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 10, 2026

Hoi! Net als jij zorg ik voor lekker warme kleren. Thermo shirt en vestje zeker, en een lange broek met lekkere sokken. Of rokje met legging en kniekousen. In elk geval buiten altijd jas, handschoenen, sjaal en muts! Goede schoenen zijn ook belangrijk. Zolen met een diep profiel in ieder geval. 

Groetjes Tjempie xxxx

• January 10, 2026

@Yusa buiten winterschoenen, dikkere sokken, winterbroek, t-shirts, dikke hoodie, winterjas, sjaal, handschoenen. Binnen is het altijd lekker warm en heb ik eigenlijk nooit iets aan

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 10, 2026

Nu extra: een warm vest en dikke sokken.  Buiten ook nog een dikkere jas, handschoenen, een hoed en stevige wandelschoenen. Als ik fiets een muts in plaats van mijn hoed want die zou afwaaien.

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 10, 2026

Zo dik mogelijk 🥶😁als het maar warm is. Onvoorstelbaar dat iemand ( ​@Tartan16  )  nu in de korte broek kan lopen. Heel stoer hoor maar mij niet gezien! ​@Tover01  ook nog in de kniebroek? 🥶❄️

Doby xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 10, 2026

Hey! Ik doe ook wel dikke warme kleding aan hoor 😅 iig warm genoeg. Anders mag ik de deur ook niet uit xD.  ​@Dobymeis13  🤭🫣  

Liefs, Tover xxx

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 11, 2026

Haiii! Voor mij is het -7C° voelt aand als -14C° (het is vandaag een van de warmere dagen normaal is het -23C° dat aanvoelt als -27C° ofzo😭) <---Ik woon trouwens niet in Nederland  🥶 

Maar dus hier kan je de kou niet negeren want je handen graken gewoon verlamt zonder handschoenen ofzo 😓

Dus dit is wat ik moet aandoen plus mijn outfit voor de dag

-Ik doe een dikke jas over een thermo shirt aan waarin je helemaal smelt als je binnen bent maar alsnog buiten in bevriest :<

-Daarna moet je dikke winterlaarzen hebben en dikke sokken

-Je moet sowieso zo een broek hebben die je over je broek heen kan trekken (idk hoe dat heet)

-Daarna sowieso handschoenen, muts, sjaal, en oorwarmers.

IK HAAT DAT HET ZO KOUD WORD! Ik heb geen zin om elke ochtend dit allemaal aan te doen en elke pauze die we op school hebben het allemaal aan en uit doen :<

Liefs

-Tandenborstel :3

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 11, 2026

Hoi yusa 

Ik droeg vandaag een thermo shirt en thermo legging met een een warme trui en een baggy jeans verder. En ook nog warme dikke kerstsokken en nog een vest aan. 
en buiten nog een sneeuw broek overall kinda thing 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 13, 2026

Als het onder 0 is

Buiten: thermoshirt en thermobroek en dan daarover wat ik normaal aan heb. Dikke winterjas, sjaal, verwarmde handschoenen, die zijn echt super nice

Binnen: shirt, trui of vest, trainingsbroek/joggingbroek, dikke sokken

Bed: alleen boxer, ja ook als het koud is, wel met extra dik dons winterdekbed 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 13, 2026

Haha mooi. Verstandig allemaal 👍  ik ril al als ik naar buiten kijk 🥶 En goed zo ​@Tover01  haha snap ik !  Maar naar de padvinders wel met blote knietjes? 😉

Doby xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 13, 2026

@Dobymeis13  🤭 jup

Liefs, Tover xxx