Skip to main content
Vraag

Wat doen jongens na het plassen met je piemel zonder af te vegen

• January 20, 2026
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, ik ben een jongen en vraag me af: Wat doen jullie als je klaar zijn met plassen, als er dan nog plas aan je piemel zit? Ik schud het altijd een beetje alleen dan wordt de toiletbril zo nat… Hoe doen jullie het altijd? 

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Ik zou gewoon wat wc papier pakken. Je spoelt plas toch al door... Dan kan er ook net zo goed nog een papiertje bij. Geen werk🙃

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

En bril omhoog als je staand plast!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 20, 2026

Als je je voorhuid een beetje naar achter haalt voordat je begint met plassen dan kan je voorkomen dat er plas aan je piemel zit. Ik heb een lange voorhuid, dus als ik dat niet doe blijft daar altijd al zoveel plas tussen zitten dat ik het zonder wc papier sowieso niet goed droog krijg. 

Als ik met een blote eikel plas dan blijft in principe alles droog. Dan haal ik altijd alleen de laatste straaltjes plas nog uit mn piemel door m tussen duim en wijsvinger te pakken helemaal aan het begin, een beetje te knijpen, en dan naar voren bewegen.  Dat kan je veel meer richten dan dat schudden, en als ik dat niet doe dan ontsnappen die laatste straaltjes alsnog in mijn boxer als ik de keer daarna mijn plas lang moet ophouden totdat ik heel erg nodig moet, of als ik heel veel kracht moet zetten. Die kan ik dan gewoon niet inhouden.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 20, 2026

Ik doe altijd m’n voorhuid naar achter zodat de eikel vrij is tijdens het plassen. Als het nodig is veeg ik wel af met wc papier.

• January 21, 2026

@AnoniemBaz  ik doe mn voorhuid naar achteren zodat m’n eikel vrij is dan kun je beter richten. En als ik klaar ben dan duw ik de resten plas vanaf het begin mn plasbuis uit zeg maar en met een beetje wc papier dep ik m’n eikel droog