Skip to main content

wanneer vingeren

• January 13, 2026
  • 9 reacties
  • 881 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi meidennn, ik vroeg me dus af wanneer jullie vingeren. Ik ben namelijk best vaak geil maar op school vinger ik niet. Doen jullie het dan altijd als je thuis komt? Of op school? 
groetjessss

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 26, 2026

Iemand die wilt reageren? Ik zou dat heel fijn vinden!

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

Hey op school vinger ik niet  maar thuis of samen met beste vriendinen   bij hun thuis. Ik ben ėėn betrapt op vingeren op school om dat super geil was was 14 en die jongen wilde mee doen  

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 28, 2026

Hoi hoi, zelf ben ik een jongen maar ik kan ook antwoord geven ;)

Ik doe het eigenlijk nooit op school. Ik vind het altijd een fijn gevoel om het te doen zodra ik lang een broek aan heb gehad en die dan eindelijk uit kan 🫣

Hey op school vinger ik niet  maar thuis of samen met beste vriendinen   bij hun thuis. Ik ben ėėn betrapt op vingeren op school om dat super geil was was 14 en die jongen wilde mee doen  

@Merelgeil waar op school heb je het dan gedaan dat je betrapt kan worden?

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 28, 2026

Bedankt voor het antwoorden! Wat is er eigenlijk gebeurd met die jongen dan als ik mag vragen?

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 30, 2026

Hey  ik was ik kleedkamer ik moest  helpen opruimen en ik was net klaar met douchen en ik had de douche kop er te tegen gedaan met harde straal voelde goed toen en had net string aan gedaan ik dacht dat deur nog op slot was maar niet dus en die  oudere  jongen stond in ėėn keer  echter mij 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 30, 2026

Hey

Ben een jongen maar las over op school ik doe het ook hoor denk wel heel veel jongens en meisjes trek me zo vaak af op plekken buiten huis

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Merel12345 Wat is nog meer gebeurt toen 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 1, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Merel12345 Wat is nog meer gebeurt toen 

Hij wilde mijn rondingen zien 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 23, 2026

Hey ik heb een keer twee best mooi meisjes betrapt op vingeren bij elkaar ze waren ouder toen ze vroegen of ik niet mee wilde doen was in kleedkamer bij de voetbal