Vraag

wanneer een bh nodig?

  • 5 August 2019
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Badge
Heyy! Een meisje van net 13 hier! Ik ga dit jaar naar de 2e en iedereen draagt een bh. Alleen ik nog nie ik draag nog sporttopjes waar je nie veel aan hebt. En ja ik heb ook niet echt borsten. Soms voel ik ze zegmaar wel bewegen als ik ren maar nie dat het opvalt ofs. Dus weet iemand wanneer ik een bh nodig heb. Ik heb heb het al een keer tegen me moeder gezegt dat iedereen een bh heeft en toen zei mijn moeder: oh we kunnen sportbh’s kopen, waar kl nie veel aan heb want die heb ik al. Maar weet iemand wanneer ik een bh nodig heb? ( sorry voor mijn slechte spelling en Nederlands )

edit: Ja ik heb pijn als im ergens tegen aan stoot met mijn borst.

ja mijn tepels worden hard als ik het koud heb.

Ja ik ben al ongesteld geworden.

ja ze schudden voor mijn gevoel als ik ren maar dat zie je niet zeg maar.

4 reacties

Het is best simpel; Zodra je een bh wilt en past, kan je er gewoon een kopen!
Ik zou thuis even je onderwijdte en bovenwijdte opmeten, als je niet weet wat dat is kan je dat gewoon googlen met de zoekterm 'bh maat opmeten'.
Dan weet je je maat, en kan je wat kopen. Ik ben toen ik voor de eerste keer bh's ging kopen samen met mijn beste vriendinnen gegaan, misschien kan jij dat ook doen? Je kan natuurlijk ook gewoon met je moeder. (of met je vader als je dag liever wilt, maar ik ga er maar even vanuit dat dat niet het geval is😜)
Online wat bestellen kan ook heel fijn zijn, dat doe ik nu meestal.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx
Badge
Het is best simpel; Zodra je een bh wilt en past, kan je er gewoon een kopen!
Ik zou thuis even je onderwijdte en bovenwijdte opmeten, als je niet weet wat dat is kan je dat gewoon googlen met de zoekterm 'bh maat opmeten'.
Dan weet je je maat, en kan je wat kopen. Ik ben toen ik voor de eerste keer bh's ging kopen samen met mijn beste vriendinnen gegaan, misschien kan jij dat ook doen? Je kan natuurlijk ook gewoon met je moeder. (of met je vader als je dag liever wilt, maar ik ga er maar even vanuit dat dat niet het geval is😜)
Online wat bestellen kan ook heel fijn zijn, dat doe ik nu meestal.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx



Thanks ik heb alleen geen meetlint dus ik heb het gedaan met een bruikbare geo wat niet het slimste idee is. Maar ik ben uitgekomen op de kleinste maat of eentje groter maar moet ik dag al wegstoppen?

eigelijk zou ik het beter moeten meten ik zou het er wel wat serieuzer met mijn moeder over hebben alsnog bedankt voor je/u hulp!
Misschien kan je ook een stukje draad pakken, dat eromheen doen en daarna meten hoelang dat stukje draad is? 😊
Xx
Hey,

Je kan hiervoor het beste (met je moeder) naar een lingeriewinkel of de bijenkorf en dan de maat van je borsten laten op meten en om advies vragen. Je wilt waarschijnlijk gewoon versteviging en dat alles een beetje op zelfde plek blijft tijdens het rennen. Als je een bh neemt neem er dan eentje zonder beugel en zonder vulling omdat je dit allemaal nog niet nodig hebt. Een beugel kan vervelend en pijnlijk zijn maar zit ook in de weg tijdens de borstgroei, wat je denk ik liever niet hebt. Als je geen bh kan vinden zonder beugel kan je er een online bestellen bijv bij https://www.boobs-bloomers.be/ hier heb ik mijn eerste bh gekocht en ze zijn van goede kwaliteit, zitten super lekker en zijn ook goedkoop. Als je bij lingeriewinkels koopt ben je voor heel veel duurder uit, rond de 40 euro. Je groeit in een paar maanden toch weer uit je bh's dus een dure kopen is geldverspilling.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

xxx

Reageer