Waarom voel ik me zo naar? Ik haat mijn leven

  • 8 December 2018
  • 4 reacties
  • 638 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik voel me echt heel naar. Ik denk dat ik iets van ziekte heb ofzo want ik ben moe, slapen helpt niet. Heb hoofdpijn, meestal werkt niks. Ben 's morgens misselijk als ik opstarten, geen idee wat ik moet doen. Na inspanning heb ik erg veel spierpijn.
Daarnaast bemoeit mijn vader zich overal mee en als ik dan iets tegen hem zeg is het niet goed of gelooft hij me niet. Hij gelooft me NOOIT.
Ik haat mijn leven, maar ik weet niet wat ik moet doen.
Is er iemand die me kan helpen? Wat moet ik?

4 reacties

Ik voel me echt heel naar. Ik denk dat ik iets van ziekte heb ofzo want ik ben moe, slapen helpt niet. Heb hoofdpijn, meestal werkt niks. Ben 's morgens misselijk als ik opstarten, geen idee wat ik moet doen. Na inspanning heb ik erg veel spierpijn.
Daarnaast bemoeit mijn vader zich overal mee en als ik dan iets tegen hem zeg is het niet goed of gelooft hij me niet. Hij gelooft me NOOIT.
Ik haat mijn leven, maar ik weet niet wat ik moet doen.
Is er iemand die me kan helpen? Wat moet ik?

Ik bedoel niet opstarten maar opsta
Ik heb het ook vaak ligt waarschijnlijk aan de pubertijd ga anders een leer naar de huisarts heb ik ook gedaan gaat al veel beter

xxx anoniempie
Hey Q

Wat naar dat je hier last van hebt. Zoals X_anoniempje_X zegt, lijkt het me nuttig om de huisarts te raadplegen. Met de huisarts kan je ook praten over hoe je vader tegen je doet.

Groetjes
Kenshin
Hee,

Ik ben geen huisarts, maar hoofdpijn duidt vaak op een lage bloeddruk, waardoor er minder zuurstof naar de hersenen wordt vervoerd. Er gaat ook minder van naar de spieren, waardoor glucose anders wordt afgebroken en dat veroorzaakt spierpijn. Je hebt dan ook langer spierpijn, doordat de afvalstoffen in je lichaam minder snel worden afgevoerd. Volgens mij kan het ook voor misselijkheid zorgen.
Je zou de symptomen kunnen googelen of je er nog meer hebt en ermee naar de huisarts.

Sterkte!

Reageer