Skip to main content

waarom is het zo moeilijk om te eten??

• June 6, 2026
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Forum|alt.badge.img

dag allemaal,

ik ben hier al een tijdje mee geweest maar hier is een kleine life update waar echt niemand om vroeg.

ik ben nu 14, heb nog steeds geen tieten en mijn relatie met eten is wel degelijk verbeterd. ik hou er gewoon niet van om ‘’ongezond’’ te eten. ik zie gezonde dingen nog steeds als ongezond. ik wéét dat het gezond is, maar toch lukt het alleen om het te eten als mijn moeder zegt dat het moet. bijvoorbeeld een tosti voor ontbijt is gewoon gezond, maar toch kan ik het niet. ik vind dit niet persee een probleem, want ik ben niet bang voor calorieën. maar mn moeder zit me gewoon zo op de rug de laatste tijd. gister moest ik alleen maar huilen, en ik weet niet eens waarom. 

ik wil echt aankomen en goed voor mijn lijf zorgen, maar dat gaat allemaal niet zo makkelijk als ieder meisje uit de klas wél tieten heeft en (net zoals ik) een natuurlijke slanke bouw heeft, en de hoeveelheid eet als een muis. hun kunnen zorgeloos 8 uur lang leven op een koekje, terwijl ik elke pauze 2 boterhammen met pindakaas me strot in douw. 

nou dat was m weer.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 9, 2026

Iedereen moet wel elke dag een bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen binnenkrijgen, dus ik denk dat jouw klasgenoten en vriendinnen misschien thuis wel veel eten, maar de een eet gewoon iets meer dan de ander!!! Daar hoef je je niet voor te schamen o.i.d.!