Waar kan ik (goedkoop) meidenkleding kopen?

  • 10 January 2019
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Badge
Ik ben geboren als meisje, maar ben al op vroege leeftijd in transitie gegaan. Nu heb ik soms weleens spijt.. Ik zou graag willen experimenteren met meisjes kleding/makeup. Ik zou graag dingen willen kopen als panty's, en rokjes bijvoorbeeld. Nou ben ik wel bang om dat te kopen, omdat de verkopers mij dan misschien raar aan gaan kijken (?). Ik dacht er ook aan om bij de HEMA iets van nagellak te kopen.

Weet iemand winkels waar dit kan?

1 reactie

Hoi,

Wat vervelend dat je nu het gevoel hebt toch misschien cisgender te zijn. Genders zijn soms erg ingewikkeld.

Je noemt zelf al een winkel waar je het inderdaad kan krijgen. Eigenlijk kun je overal wel terecht. Ik ben zelf niet zo thuis in make-up, maar weet wel dat dit in drogisterijen ook te vinden is.

Ik denk niet dat ik specifiek een merk mag noemen, ivm de forumregels (reclame), maar de meeste winkels met een herenafdeling, hebben natuurlijk ook een vrouwenafdeling. Als iemand je raar aankijkt, kun je zeggen dat je het voor je zus of vriendin meeneemt (het maakt niet uit als je die niet zou hebben). Dat is niet raar.

Ik hoop dat het allemaal lukt,
Gr. Pin

Reageer