Vraag

Vriend onzeker over geslachtsdeel

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, Ik heb al een best lange relatie met mijn vriend. Maar m'n vriend is nogal onzeker over z'n lichaam.. maar hij durft het nooit te vragen, dus vroeg ik of ik het moest doen.. Hij vertelde me dat hij bang is dat z'n penis niet helemaal klopt .. Hij legde me uit (maargoed, ik ben een meisje, dus ik had er niet megaveel verstand van) dat de voorhuid niet omklapt en dat de eikel daarom nooit vrijkomt. Hij is bang dat het niet klopt en dat de vorm daardoor anders is. Ook denkt hij dat hij te klein is , en dat hij niet zo goed weet of hij stijf wel de normale grootte heeft. M'n vriend is bang dat het niet helemaal is doorgegroeid zoals "zou moeten" .. Zijn er meer mensen die dit herkennen? En is dit normaal? 


4 reacties

Het kan zijn dat hij een te strakke voorhuid heeft. Maar hoe groot is zijn penis dan? Als je dat niet weet, kan ik je wel vertellen dat een penis stijf bij de meeste mensen tussen de 7 en 13 cm ligt

Bedankt voor je reactie. Stel hij heeft een te strakke voorhuid, is dat erg?

Tja, dat bemoeilijkt het plassen wel en het kan ervoor zorgen dat seks moeilijk tot onmogelijk is en dat kan pijn doen. Als je contact opneemt de huisarts en daarover spreekt, kan die al dan niet stellen of medische behandeling noodzakelijk is. Dan moet je moet je vriendje daar wel mee akkoord zijn, met het feit of je naar de huisarts gaat.

Hey Inferno

 

Wat attent dat je je vriend helpt met z’n onzekerheden. Zoals Beginneling voorstelde gaat hij best eens langs bij de huisarts. Deze zou hem met zekerheid kunnen zeggen of hij zich zorgen hoeft te maken en of er iets aan gedaan hoeft te worden. 

 

Het is heel normaal dat geslachtsdelen er bij iedereen anders uitzien. Je vriend zou onzeker kunnen worden door wat hij bijvoorbeeld in de kleedkamer ziet, terwijl het absoluut mogelijk is dat er bij hem niets ongewoons is. Het stelt me alvast gerust dat jij een geduldige, respectvolle partner lijkt te zijn die hem hier probeert mee te helpen. 

 

Groetjes

Kenshin

Reageer