Skip to main content
Vraag

vragenlijst temperaturen

• December 13, 2025
  • 6 reacties
  • 147 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

1 jonge of meisje 

2 hoe oud ben je 

3 word je als je ziek bent/of gewoon voor controle getempratuurd 

4 hoe vaak

5 hoe word je getempratuurd 

6 wat doe je als je getempratuurd moet worden 

7 vind je het fijn 

8 als je wilt vertel ons hoe dat gaat bij jou

6 reacties

• December 14, 2025

1 jonge of meisje? Jongen

2 hoe oud ben je? Net14

3 word je als je ziek bent/of gewoon voor controle getempratuurd? In principe alleen als ik ziek ben

4 hoe vaak? Als ik ziek ben ‘‘s morgens en ‘‘s avonds 

5 hoe word je getempratuurd? Volgens mij hebben we nog een ouderwetse waar een soort naaldje in de anus moet

6 wat doe je als je getempratuurd moet worden? Als ik niet naakt ben broek en onderbroek omlaag

7 vind je het fijn? Maakt me niet uit

8 als je wilt vertel ons hoe dat gaat bij jou? Ik slaap altijd naakt dan ga ik op m’n zij liggen en trek ik mn knieën naar mn gezicht en wordt dat ding door pa of ma tussen mn billen gestopt voor een paar minuten. Als ik naakt beneden ben ga ik wat onderuit op de bank of op een stoel zitten en trek ik ook mn knieën naar mn gezicht. Als ik wel gekleed ben doe ik mn broek en onderbroek omlaag en buk ik naar voren 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 14, 2025

1 jonge of meisje  meisje 

2 hoe oud ben je 15 jaar

3 word je als je ziek bent/of gewoon voor controle getempratuurd  heel soms 

4 hoe vaak ligt er aan hoe ziek ik me voel

5 hoe word je getempratuurd  thermometer in me achterste als ik me echt ziek voel  maar meestal met een oorthermometer 

6 wat doe je als je getempratuurd moet worden  gewoon liggen en me moeder doet de rest 

7 vind je het fijn niet altijd maar het is voor me eigen best wil

8 als je wilt vertel ons hoe dat gaat bij jou 

Nou als ik.dan verschoond word doet me moeder het soms als ik echt ziek ben even de thermometer er tussen me billen en daarna gewoon weer verder 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 23, 2025

O okey ik snap je wel het is voor je best wil

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 23, 2025

1 jonge of meisje girl!

2 hoe oud ben je 14 bijna 15

3 word je als je ziek bent/of gewoon voor controle getempratuurd Alleen als ik warm aanvoel en ik me ziek voel

4 hoe vaak Meestal in de ochtend 

5 hoe word je getempratuurd Vroeger vaak een thermometer in mijn achterste maar tegenwoordig met een voorhoofd/oor thermometer 

6 wat doe je als je getempratuurd moet worden Niet zoveel... paar seconden tegen mijn voorhoofd houden of in mijn oor meten

7 vind je het fijn Beter dan de thermometer in mijn achterste

8 als je wilt vertel ons hoe dat gaat bij jou Net gedaan 😅

Hoe doe jij het dan ​@Kmenn 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 23, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@Seashell Dankje voor je antwoord seashell bij mij doen ze het vaak in me oor maar als ik echt niet lekker ben doen ze het ook weleens via me achterste 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 23, 2025

Temperaturen onder je oksel is echt voldoende nauwkeurig.  Het is echt niet nodig om een thermometer in je anus te steken: een oorthermometer is ook voor artsen goed genoeg.  Dus als je het niet prettig vindt, mag je echt wel zeggen dat het niet in je anus moet.