Skip to main content

Vragenlijst over jezelf

• June 25, 2020
  • 28 reacties
  • 686 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 6, 2025

Hey ​@Mandy.xx  al 5 jaar geleden deze vragen en ik heb ze nog niet ingevuld! 🫣😉 Bij deze 

1.Jongen/meisje? Jongen 

2.leeftijd?  14

3.Wat vindt je mooi aan jezelf? Haar, ogen, benen* 

4.Wat vindt je minder mooi? Kleine handjes, oortjes miss.

5.Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Soms over mijn ontzag dat ik heb voor bv docenten en gewoon volwassenen. Ik mag wel ietsje meer opkomen voor mezelf soms. Ik bedoel niet brutaal hoor! 

6.Ooit gepest over je uiterlijk? Ja helaas. Ik draag rokjes en dat vinden sommigen reden om me op mijn knieën te duwen en lelijke dingen te laten zeggen over mezelf. Ben gelijk op een extra vechtsport gegaan xD.  Zat al op judo.

7.Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja mijn vrienden/innen zeker wel ♥️

8.Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Vast wel. Misschien een keer meezingen met domme liedjes bij een school toernooi ofzo.  Niet vaak, zit niet in mij om kuddedier te zijn.

9.Hoe gaat het nu met je? Best goed nu ! 

10.Zou ik vaker een vragenlijst maken? Als je het nog wil, je bent denk ik al 18. Ik moet eig al u zeggen 😉 grappie hoor. 

11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Ja altijd leuk en prima zo!  Be happy Mandy! 

Liefs , Tover xx

* p.s. ik ging bij dit antwoord af op mn vriendin hihi 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 2, 2025

Haii, 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

1. Jongen/meisje? Meisje
  2. leeftijd? 15 jaar
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf?  Mijn gezicht
  4. Wat vindt je minder mooi? Me onderkant
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Ja soms wel maar dat heeft meer met me probleempje te maken 
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Nee
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja dat gelukkig wel zeker door dat ik incontinent ben zeggen ze ook het is iets wat bij je hoort dus je kunt er weinig aan doen.
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Nee
  9. Hoe gaat het nu met je? Goed 
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Ja prima
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Ja was leuk alleen mag wel langer 

Xxx

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 4, 2025
  1. Jongen/meisje? Meisje 
  2. leeftijd? 17 
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Ogen, lippen 
  4. Wat vindt je minder mooi? Lichaam 
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Mensen die al een relatie hebben en het gevoel hebben dat je achter loopt of iets gemist hebt.
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Ja 
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja 
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Nee 
  9. Hoe gaat het nu met je? Goed:) 
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Ja, kan waarom niet?! 
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Ja