Haii @Gebruiker c
Bedankt voor je reactie! :)
Mag ik vragen waarom je niks mooi vindt aan jezelf? Als je wil erover wil praten ben ik er voor je!
Xxx
hey @Mandy.xx .
Graag gedaan!
Dat mag je zeker vragen.
De rede is gewoon heel simpel. Ik vind gewoon niks aan mezelf mooi. Maar dat licht denk ik aan mij.
Bij vragen of opmerkingen laat het maar weten.
Groetjes Gebruiker c
Edit: als ik aan vrienden vraag wat ze mooi aan mij vinden zeggen ze mijn armen , maar ik vind zelf gewoon niks mooi aan mezelf.
hoiii @Gebruiker c
Owhh nou ja ik denk dat t dan wel aan jouw ligt want ik heb je topics gezien en veel mensen vinden dat over je armen juist leuk! Je moet niet zo onzeker zijn over hoe je eruit ziet! (zegt iemand die ook onzeker is over zichzelf )
Tip: De meeste meiden vallen op innerlijk niet uiterlijk maak je daar geen zorgen om.
Xxx
Haii,
Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!
- Jongen/meisje? JONGEN
- leeftijd?14
- Wat vindt je mooi aan jezelf? MAG NIKS?
- Wat vindt je minder mooi? ALLES?
- Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? ENE KEER MEER DAN ANDERE KEER, BOEIT ME NIET ZOVEEL WAT ONBEKENDEN VAN ME VINDEN
- Ooit gepest over je uiterlijk? NOPE
- Accepteren je vrienden zoals je bent? DENKT WEL
- Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? DENK VAN NIET
- Hoe gaat het nu met je? KAN SLECHTER, KAN BETER
- Zou ik vaker een vragenlijst maken? PRIMA HOOR
- Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? JA LIEFST GEEN SEXUALITEIT VRAGENLIJSTEN, DAAR ZIJN ER 1000 VAN
Xxx
Heyhoi @Mandy.xx,
hier is mijn ingevulde vragenlijst:
- Jongen/meisje?
Meisje :) - Leeftijd?
14 jaar, ik word over ongeveer een maandje 15. - Wat vindt je mooi aan jezelf?
Ik vind mijn wenkbrauwen en wimpers mooi. - Wat vindt je minder mooi?
Mijn donkere haren op mijn benen. Ik scheer ze wel, maar ja ze vallen gewoon heel erg op. - Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom?
Ja een beetje. Ik denk dat ieder meisje op een bepaalde leeftijd wel onzeker is. Meestal gaat dit over de kleinste dingetjes. - Ooit gepest over je uiterlijk?
Niet echt. Maar ik ben wel heel klein voor mijn leeftijd, dus ben daar wel vaak mee geplaagd. - Accepteren je vrienden zoals je bent?
Ja, en daar ben ik ze heel dankbaar voor! - Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom?
Nee. - Hoe gaat het nu met je?
Het gaat goed. Verveel me wel een beetje omdat het dus vakantie is en ik weet niet wat ik moet doen ha ha! - Zou ik vaker een vragenlijst maken?
Ja! Als je daar plezier in hebt moet je het zeker doen. - Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips?
Ja ik vond hem heel leuk! Ook omdat het niet perse over seks enzo ging. En het hielp met mijn verveling ;-)
Dat was ‘m!
Groetjes soyeonx.