Vragenlijst over jezelf


Reputatie 2
Badge +3

Haii, 

 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

 

  1. Jongen/meisje?
  2. leeftijd?
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf?
  4. Wat vindt je minder mooi?
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom?
  6. Ooit gepest over je uiterlijk?
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent?
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom?
  9. Hoe gaat het nu met je?
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken?
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips?

 

Xxx


22 reacties

ik zal hem is invullen 

  1. Jongen/meisje jongen
  2. leeftijd?15
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf?eerlijk gezegd helemaal niks.
  4. Wat vindt je minder mooi?eerlijk gezegt alles.
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom?ja. Denk door wat dingen die vroeger hebben afgespeeld. 
  6. Ooit gepest over je uiterlijk?ja, dat zeker.
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent?ja en ik hun.
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom?nee,niet anders. 
  9. Hoe gaat het nu met je?het kan slechter zeg ik altijd.
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken?dat mag je zelf weten
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips?ja hoor. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 2
Badge +3

Haii @Gebruiker c 

 

Bedankt voor je reactie! :)

Mag ik vragen waarom je niks mooi vindt aan jezelf?  Als je wil erover wil praten ben ik er voor je!

 

Xxx

hey @Mandy.xx .

Graag gedaan! 

Dat mag je zeker vragen.

De rede is gewoon heel simpel. Ik vind gewoon niks aan mezelf mooi. Maar dat licht denk ik aan mij. 

Bij vragen of opmerkingen laat het maar weten.

Groetjes Gebruiker c 

Edit: als ik aan vrienden vraag wat ze mooi aan mij vinden zeggen ze mijn armen , maar ik vind zelf gewoon niks mooi aan mezelf.

Reputatie 2
Badge +3

hoiii @Gebruiker c 

 

Owhh nou ja ik denk dat t dan wel aan jouw ligt:joy: want ik heb je topics gezien en veel mensen vinden dat over je armen juist leuk! Je moet niet zo onzeker zijn over hoe je eruit ziet! (zegt iemand die ook onzeker is over zichzelf:sweat_smile: )

Tip: De meeste meiden vallen op innerlijk niet uiterlijk maak je daar geen zorgen om.

 

Xxx

Hey @Mandy.xx .

Ik denk het ook😋

Tnx

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Haii, 

 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

 

  1. Jongen/meisje? JONGEN
  2. leeftijd?14
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? MAG NIKS?
  4. Wat vindt je minder mooi? ALLES?
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? ENE KEER MEER DAN ANDERE KEER, BOEIT ME NIET ZOVEEL WAT ONBEKENDEN VAN ME VINDEN
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? NOPE
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? DENKT WEL
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? DENK VAN NIET
  9. Hoe gaat het nu met je? KAN SLECHTER, KAN BETER
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? PRIMA HOOR
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? JA LIEFST GEEN SEXUALITEIT VRAGENLIJSTEN, DAAR ZIJN ER 1000 VAN

 

Xxx

 

  1. Jongen/meisje? meisje
  2. leeftijd? 15
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? mijn jukbeenderen en haar
  4. Wat vindt je minder mooi? mijn buik
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? ja, niet alleen met uiterlijk maar ook met alles wat ik doe. Maar vooral het feit dat mensen vinden dat ik een jongensstem heb en qua uiterlijk ook op een jongen lijk maakt mij onzeker.
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Niet echt nee, heb weleens gehad dat twee jongens mijn neus gingen opmeten met een liniaal omdat ze vonden dat ik een brede neus had en ben weleens een neger genoemd, maar dat is het ook
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? ja
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? nee, ben ik bijzonder slecht in
  9. Hoe gaat het nu met je? veel beter dan normaal, maar dat komt alleen doordat het vakantie is. Ik ben bijna honderd procent zeker dat ik het volgende jaar overspannen ga raken en heel misschien wel een burn-out ga krijgen.
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? ja
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? ja ik vond het een hele leuke vragenlijst

Heyhoi @Mandy.xx,

hier is mijn ingevulde vragenlijst:

  1. Jongen/meisje? 
    Meisje :)
  2. Leeftijd?
    14 jaar, ik word over ongeveer een maandje 15.
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf?
    Ik vind mijn wenkbrauwen en wimpers mooi.
  4. Wat vindt je minder mooi?
    Mijn donkere haren op mijn benen. Ik scheer ze wel, maar ja ze vallen gewoon heel erg op.
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom?
    Ja een beetje. Ik denk dat ieder meisje op een bepaalde leeftijd wel onzeker is. Meestal gaat dit over de kleinste dingetjes.
  6. Ooit gepest over je uiterlijk?
    Niet echt. Maar ik ben wel heel klein voor mijn leeftijd, dus ben daar wel vaak mee geplaagd.
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent?
    Ja, en daar ben ik ze heel dankbaar voor!
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom?
    Nee.
  9. Hoe gaat het nu met je?
    Het gaat goed. Verveel me wel een beetje omdat het dus vakantie is en ik weet niet wat ik moet doen ha ha!
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken?
    Ja! Als je daar plezier in hebt moet je het zeker doen.
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips?
    Ja ik vond hem heel leuk! Ook omdat het niet perse over seks enzo ging. En het hielp met mijn verveling ;-)

Dat was ‘m!

Groetjes soyeonx.

Reputatie 2
Badge +1
  1. Jongen/meisje? Jongen
  2. leeftijd? 13
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? M'n ogen & haren
  4. Wat vindt je minder mooi? M'n gezicht
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Ja, ik heb een enorm verleden wat zich (en vooral nu) mengt & daardoor voel ik me ongelukkig & onzeker.
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Ja, ik ben vanaf groep 4 tot groep 6 gepest (m'n ouders haalde me van school), maar in groep 5 werd ik meestal gepest door mijn oog. Ik heb weet-ik-veel hoe dat heet, waardoor ik aan mijn linker oog blind geboren ben.
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Hoe ik het zie wel.
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Ja, op mijn derde (basis)school, ik was op m'n twee vorige scholen gepest, dus ik deed ‘stoer’ om erbij te horen. Het tweede (en laatste (groep 8)) jaar besefte ik dat ik gewoon mezelf moet zijn & dat ging eigenlijk super.
  9. Hoe gaat het nu met je? Niet heel goed, maar veel beter dan 4 jaar geleden.
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Zekers.
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Ja, leuke en interessante vragen. Tip: Maak dd volgende lijsten evt. wat langer :).

 

Reputatie 2
Badge +1

Haii, 

 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

 

  1. Jongen/meisje? demigirl (tussen meisje en non-binary in)
  2. leeftijd? 13
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? idk
  4. Wat vindt je minder mooi? mijn haar
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? soms maar niet zo vaak
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? nee
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? niet allemaal (ik val op meisjes en niet iedereen kan dat accepteren maar dat ben ik wel gewent)
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? ik heb mijn haar niet geverft en daar heb ik wel spijt van dus dat ga ik zo snel mogelijk doen
  9. Hoe gaat het nu met je? veel beter dan een paar weken geleden maar nog steeds niet fantastisch
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken?  Ja leuk!
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? ga aub geen sex vragenlijsten maken

 

Xxx

 

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Leukkkk!!!!

  1. Jongen/meisje? Jongen
  2. leeftijd? 13 jaartjes oud of jong
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Mijn haar
  4. Wat vindt je minder mooi? Mijn oren, voeten en lengte
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Jaaa maar idk waarom eig. 
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Nee
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Ja, omdat ik veel vrienden heb die ouders zijn en ik dus het idee had dat ik mijzelf moest bewijzen.
  9. Hoe gaat het nu met je? Het gaat, kan beter tho
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Ja
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Nope
Reputatie 3
Badge +1
  1. Jongen/meisje? Meisje
  2. leeftijd? 13 (bijna 14)
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Mijn ogen en mijn haar
  4. Wat vindt je minder mooi? Mijn lichaam
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Ik vind mezelf lelijk, en te dik
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Wel gepest maar weet de reden niet 
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? De meesten wel, ook al kennen ze me niet echt, diep van binnen
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Ja, want als ik niet doe zoals de rest, ben ik het buitenbeentje en wordt ik weer gepest, daar heb ik geen zin in
  9. Hoe gaat het nu met je? Mwa, zit er een beetje doorheen maar over het algemeen redelijk goed
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Ja, leuk
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Goede vragenlijst, geen tips
Reputatie 4
Badge +3

Haii, 

 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

 

  1. Jongen/meisje? meisje
  2. leeftijd? 13
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? mijn gezicht 
  4. Wat vindt je minder mooi? mijn lichaam 
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom?  een beetje, omdat ik mezelf vergelijk met andere
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? gelukkig niet
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? ja
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? nee
  9. Hoe gaat het nu met je? nu wel prima maar de laatste tijd wel wat minder
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? ja is wel leuk
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? ja,

 

Xxx

 

Reputatie 1
Badge +1

Haii, 

 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

 

  1. Jongen/meisje?
  2. leeftijd?
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf?
  4. Wat vindt je minder mooi?
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom?
  6. Ooit gepest over je uiterlijk?
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent?
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom?
  9. Hoe gaat het nu met je?
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken?
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips?

 

Xxx

  1. Meisje
  2. Volgende maand 14
  3. Mijn gezicht lmao
  4. Lichaam
  5. Ja, ik wil veel dunner zijn
  6. Nee
  7. Ja
  8. Nee
  9. Prima
  10. Yess
  11. Ja
Reputatie 5
Badge +1

Hey,

  1. Jongen/meisje? Meisje
  2. leeftijd? 13
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Mn ogen, en mn haar
  4. Wat vindt je minder mooi? Mn neus 
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Best wel, maar is best moeilijk uit te leggen waarom
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Niet echt, weleens de opmerking van irritante mensen dat mn neus wel 3 cm lang is. Zou best weleens waar kunnen zijn.
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Dat wel gelukkig. Mn beste vriendin noemt mn neus zelfs: Een schattig wipneusje 😊
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Vast wel, kan me alleen niet meer goed herinneren.
  9. Hoe gaat het nu met je? Heb een mini-burnout maar verder best goed. 
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Tuurlijk! Je hebt na 2 jaar vast nieuwe inspiratie dus ik zal je topics in de gaten houden ;D
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Best leuk, mag wel iets langer, de volgende keer verwacht ik minstens 20 vragen 😉

xLittleMe

Reputatie 7
Badge +12

Haii, 

 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

 

  1. Jongen/meisje? Meisje
  2. leeftijd? 13
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Mijn ogen, mijn haar, en de unieke kuiltjes in mijn schouders.
  4. Wat vindt je minder mooi? Mijn buik
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Soms, over of ik wel goed genoeg ben.
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Ja, omdat ik vroeger mijn dreumes buikje een beetje behouden had, nu is dat minder, maar ik ben niet dun.
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja, voor zover ik weet wel.
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Nou ik moest naar therapie en daardoor werd ik anders en toen werd ik nog erger gepest.
  9. Hoe gaat het nu met je? Wel oké, ik voel me alleen echt depressief omdat mijn hartsvriend, weg is gegaan, hij hoefde niet langer zijn behandeling volgen.
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Ja!
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Ja, geen tips!

 

Xxx

-OnlyMe

Reputatie 3
Badge +1
  1. Jongen/meisje? Meisje
  2. leeftijd? 15
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Mijn haar
  4. Wat vindt je minder mooi? Mijn puistjes
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Ja, mijn “vriendengroep” vind me niet leuk
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Ja
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Nee dus
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Ja heel vaak, ik was onzeker
  9. Hoe gaat het nu met je? Niet geweldig maar op zn minst ga ik naar therapie
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Yess
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Ja hoor
Reputatie 7
Badge +6

Haii, 

 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

 

  1. Jongen/meisje? Girl:)
  2. leeftijd? 12
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Mijn haar en mijn lichaamvorm(Als je weet wat ik bedoel;)
  4. Wat vindt je minder mooi? Puistjes, maar gelukkig heeft mijn moeder een gezichtscrème besteld dat heel goed werkt. Het is hooikoorts seizoen dus ik heb vaak last van rode ogen :(
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Ja soms wel... Over mijn gewicht:(
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Nee:) 
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja tuurlijk!
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Nee niet echt. Ik heb vrienden. Ik hoef echt niet erbij te horen ofzo
  9. Hoe gaat het nu met je? Goeeeed! 
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Ja waarom niet? :)
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Het was super leuk! Misschien volgende keer meer vragen? ;)

 

Xxx

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 5
Badge +2
  1. Jongen/meisje? meisje
  2. leeftijd? 13
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? mn ogen en gezicht en lichaamsbouw meestal
  4. Wat vindt je minder mooi? mn buik en mn haarkleur soms
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? steeds minder
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? ja, nou ja, uitgescholden, ik ben zegmaar soort v ginger
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? gelukkig wel
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? nee
  9. Hoe gaat het nu met je? met mij gaat het op dit moment goed. Het gebeurt niet vaak dat ik hierbij niet hoef te liegen.
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? ja, ik vind het leukk
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? zeker, ehm nee geen tips.
Reputatie 7
Badge +5

Haii, 

 

Ik verveel me echt heel erg met dit warme weer dus ik dacht ik maak een vragenlijst! De lijst is niet lang.. Probeer zo eerlijk mogelijk in te vullen!

 

  1. Jongen/meisje? Jongen 
  2. leeftijd? 15
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Ogen denk ik
  4. Wat vindt je minder mooi? Haarkleur, een beetje bleke huid, en ik heb best veel puistjes...
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Ja, innerlijk of ik wel goed en aardig genoeg ben, uiterlijk over de dingen bij vraag 2.
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Nee
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja, sommige niet maar dat zijn eig ook geen vrienden.
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Ja... Ik had niet zoveel contact, maar ja er waren ook niet veel mensen op school waar ik echt een klik mee had, om dan toch bij een groepje te horen en niet alleen te zijn deed ik soms wel wat anders.
  9. Hoe gaat het nu met je? Wel oké 
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Ja, leuk:)
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Ja:)

 

Xxx

 

Reputatie 4
Badge +3
  1. Jongen/meisje? Meisje 
  2. leeftijd? 16 
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Uhm
  4. Wat vindt je minder mooi?  Genoeg. Vind mezelf een beetje dik 
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Ja zie hierboven 
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Nee
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Nee 
  9. Hoe gaat het nu met je? Goed
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Je leuk 
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Leuke lijst, vooral niet te lang maken. Xoxoxox 
Badge
  1. Jongen/meisje? Jongen
  2. leeftijd? 14
  3. Wat vindt je mooi aan jezelf? Me lul
  4. Wat vindt je minder mooi? Me lengte
  5. Ben je onzeker over jezelf? zoja waarom? Nee
  6. Ooit gepest over je uiterlijk? Nee
  7. Accepteren je vrienden zoals je bent? Ja
  8. Heb je je wel eens anders voor gedaan om erbij te horen? zoja waarom? Nee
  9. Hoe gaat het nu met je? Goed
  10. Zou ik vaker een vragenlijst maken? Wat je wil
  11. Vond je de vragenlijst leuk? zoja nog tips? Ja maak het langer

 

Reageer