Skip to main content
Vraag

vragenlijst over drinken (kort)

• August 31, 2026
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+6

Ik vind het heel fijn om te drinken (gewoon normaal geen alcohol). Ik drink best veel overdag ik heb altijd wel iets van een flesje water bij me en ik drink best vaak overdag toch minimaal 2 liter water en daarnaast ook een aantal glazen Cola en/of Sprite vind ik ook erg lekker 😋. Dus ik heb een paar vragen bedacht over drinken 

1. Drink je veel overdag?
  2. Hoeveel drink je ongeveer?
  3. Heb je een favoriet drankje?
  4. Mix je wel eens drankjes?
  5. Heb je welleens alcohol gedronken?
  6. Zo ja, wat?
  7. Zo nee, zou je alcohol willen proberen en wat dan?

Goed hydrateren!

4 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • August 31, 2026

Ik vind het heel fijn om te drinken (gewoon normaal geen alcohol). Ik drink best veel overdag ik heb altijd wel iets van een flesje water bij me en ik drink best vaak overdag toch minimaal 2 liter water en daarnaast ook een aantal glazen Cola en/of Sprite vind ik ook erg lekker 😋. Dus ik heb een paar vragen bedacht over drinken 

1. Drink je veel overdag? Ja best wel 
  2. Hoeveel drink je ongeveer? 2 liter
  3. Heb je een favoriet drankje?  Icetea (in de zomer met prik anders gw normale) 
  4. Mix je wel eens drankjes? Nee eig niet, had laatst wel gehoord dat cola + sinas gemengd lekker is dus wil dat weleens proberen 😁 (volgens mij heet dat mezzo mix)
  5. Heb je welleens alcohol gedronken? Nope
  6. Zo ja, wat?
  7. Zo nee, zou je alcohol willen proberen en wat dan? Nee nog niet, maar denk dan eerst wel met iets met niet heel veel % begin.

Goed hydrateren!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 31, 2026

1. Drink je veel overdag? Ja redelijk  veel zegt mijn moeder.
  2. Hoeveel drink je ongeveer? 2 liter zeker
  3. Heb je een favoriet drankje? Ijsthee 
  4. Mix je wel eens drankjes? Nee
  5. Heb je welleens alcohol gedronken? Nee mag ik niet vanaf me 16 de zou het pas mogen 
  6. Zo ja, wat? Nvt
  7. Zo nee, zou je alcohol willen proberen en wat dan? Geen idee eigelijk denk zo van die mix drankjes zoals breezer of die andere mix dingen die je in winkels zoet staan. 

Goed hydrateren!

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 31, 2026

Hey! Mijn antwoorden: 

1.Drink je veel overdag? Ongemerkt meer dan ik dacht 

2.Hoeveel drink je ongeveer? Moeilijk precies te zeggen. Soms een klein flesje soms wat slikken water bijvoorbeeld.

3.Heb je een favoriet drankje?  Cola zero, jus, smoothies 

4.Mix je wel eens drankjes? Ja mezzo, cola zero met light sinas is lekker. Of smoothie 

5.Heb je welleens alcohol gedronken? Nee nooit 

6.Zo ja, wat? X

7.Zo nee, zou je alcohol willen proberen en wat dan? Misschien later wat wijn bij lekker eten. Of speciaal bier. Maar nu nog niet. 0.0 kan natuurlijk wel. 

Liefs, Tover xxxx

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 31, 2026

Heyy ik zal deze korte vragenlijst even met veel plezier beantwoorden :)

1. Drink je veel overdag? Valt wel mee, sommige dagen heel veel andere amper.
  2. Hoeveel drink je ongeveer? denk zo'n 500ml tot 2 liter per dag (meest 1,5l)
  3. Heb je een favoriet drankje? Denk koud Spezi en warm Sencha (Soort japanse groene thee) of jasmijn thee
  4. Mix je wel eens drankjes? Niet echt heel af en toe wat fris met elkaar
  5. Heb je welleens alcohol gedronken? Nee
  6. Zo ja, wat? nvt
  7. Zo nee, zou je alcohol willen proberen en wat dan? Boeddha zegt dat we stoffen die onze geest vertroebelen moeten vermijden. Dus ik denk heel misschien ooit op z'n jongst 25 een paar shotjes baijiu voor familie traditie in China en anders niet.

Goed hydrateren! Zal ik doen ;)

Vriendelijke groet,

35 bomen