Skip to main content
Vraag

Vragenlijst ongesteld

• June 5, 2024
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii, 

Ik ben zelf nog niet ongesteld geweest maar ik vraag me wat dingen af. Ik heb de laatste tijd wel heel veel buikkrampen. Het zou me enorm helpen.

1. Hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld werd?
  2.  Krijg je alleen buikpijn?
  3. Zo niet wat krijg je dan nog?
  4. Hoe weet je dat je voor het eerste ongesteld wordt?
  5. Hoe vaak moet je een maandverband of een tampon wisselen?
  6. Wat is een goed merk maandverband?
  7. Wat kun je doen als je door gelekt bent?
  8. Hoe kun je doorlekken voorkomen of gewoon tips?

Heel erg bedankt voor je tijd ! Dit helpt me echt wel!

5 reacties

• June 5, 2024

Hoii, hii😊

Ik ben zelf nog niet ongesteld geweest maar ik vraag me wat dingen af. Ik heb de laatste tijd wel heel veel buikkrampen. Het zou me enorm helpen.

1. Hoe oud was je toen je voor het  eerst ongesteld werd?   11
  2.  Krijg je alleen buikpijn?ja, en  ik kreeg/ krijg ook rugpijn 
  3. Zo niet wat krijg je dan nog? 
  4. Hoe weet je dat je voor het eerste ongesteld wordt? bij mij veel buikpijn, maar is bij iedereen wel verschillend, soms niet eens iets te merken!
  5. Hoe vaak moet je een maandverband of een tampon wisselen?  ligt  een beetje aan de hoeveelheid...
  6. Wat is een goed merk maandverband? Always
  7. Wat kun je doen als je door gelekt bent? nou laten we het niet hopen, maar ja een schone broek aan doen..
  8. Hoe kun je doorlekken voorkomen of gewoon tips? als je heftig ongesteld bent, vaker maandverband verwisselen, voor de rest is het niet persé altijd te voorkomen!

Heel erg bedankt voor je tijd ! Dit helpt me echt wel! fijn, goed zo 😊🍀 doeidoeii 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • May 29, 2025

Hoii, 

1. Hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld werd? 10 jaar
  2.  Krijg je alleen buikpijn? Ja helaas wel 
  3. Zo niet wat krijg je dan nog? En kreeg hele erge hoofdpijn 
  4. Hoe weet je dat je voor het eerste ongesteld wordt? Dat je iets vind in je onderbroek 
  5. Hoe vaak moet je een maandverband of een tampon wisselen? Om de 2 uur wisselen 
  6. Wat is een goed merk maandverband? Always 
  7. Wat kun je doen als je door gelekt bent?  Zo rustig mogelijk doen dat niemand het merkt en een schone onderbroekje en broek aan doet. 
  8. Hoe kun je doorlekken voorkomen of gewoon tips? Meer verschonen of dikker maandverband aan doen 

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Tip van flip of nou ja myla wees niet te bang het komt allemaal goed

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 23, 2025
  1. Hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld werd? 13 volgensmij
  2.  Krijg je alleen buikpijn? Ja (en bloed)
  3. Zo niet wat krijg je dan nog? Bloed
  4. Hoe weet je dat je voor het eerste ongesteld wordt? Ik had buikpijn en ging naar huis. Ik ging douche en zag dat er bloed in mijn slipje zat 
  5. Hoe vaak moet je een maandverband of een tampon wisselen? Elke 8 uur (maandverband)
  6. Wat is een goed merk maandverband? Dat is denk ik voor ieder lichaam anders
  7. Wat kun je doen als je door gelekt bent? Trui ombinden of broek verwisselen
  8. Hoe kun je doorlekken voorkomen of gewoon tips? Maandverband

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 19, 2025

Hoii, 

1. Hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld werd? Best wel jong vlgm toen ik 10 was
  2.  Krijg je alleen buikpijn? Ik had er vroeger last van ja maar ik zit nu aan de pil en heb dat nu echt een stuk minder
  3. Zo niet wat krijg je dan nog? Soms wel is hoofdpijn en vermoeidheid 
  4. Hoe weet je dat je voor het eerste ongesteld wordt? Als je een beetje afscheiding en schaamhaar en dat soort dingen begint te krijgen 
  5. Hoe vaak moet je een maandverband of een tampon wisselen? Ik denk om de 3 uur ofzo? Ligt eraan hoe erg je het bent 
  6. Wat is een goed merk maandverband? Ik vind bijna elk merk wel prima 
  7. Wat kun je doen als je door gelekt bent? Douchen en schone onderbroek of broek aantrekken
  8. Hoe kun je doorlekken voorkomen of gewoon tips? Op tijd jezelf verschonen