Skip to main content
Vraag

vragenlijst luiers

• July 5, 2025
  • 6 reacties
  • 282 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal ik heb hier een vragen lijst gemaakt geniet met het invullen (verhalen zijn altijd welkom)

1.Hoe oud ben je? Geslacht??

2. Draag je luiers? Zo nee wil je ze dragen?

3. Wat voor luiers draagt je?

4. Waar koop je die soort luiers?

5. Heb je wel eens zoveel geplast dat je luier (bijna) overstroomde

6. Heb je wel eens zoveel gepoept dat je luier (bijna) overstroomde?

7. Wie verschoont jou? Jezelf?? Zou je dan door iemand willen verschoont worden?

8. Vindt je het fijn om met een volle luier rond te lopen?

9. Doe je wel is een luier aan naar school/werk?

10. Wat is het genanste ongelukje die je hebt meegemaakt?

11. Weten jouw ouders het?

12. Heb je wel is de hele dag met een plas en/of poep luier moeten lopen?

13. Heb je wel is geplast in je luier in het openbaar?

14. Heb je wel is gepoept in je luier in het openbaar?

15. Persoonlijke vraag voor mij;) Nog tips om je beste vriend te zeggen dat je (graag) luiers draagt?

6 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik zal hem ook alvast even invullen:)

1.Hoe oud ben je? Geslacht?? 14, jongen

2. Draag je luiers? Zo nee wil je ze dragen? Soms 

3. Wat voor luiers draagt je? Incontinentie materiaal 

4. Waar koop je die soort luiers? Kruitvat

5. Heb je wel eens zoveel geplast dat je luier (bijna) overstroomde ja 

6. Heb je wel eens zoveel gepoept dat je luier (bijna) overstroomde? Ja toen was ik bij een vriend en ik had heel erg buikpijn en toen liet hij mij schrikken, de rest weet je wel

7. Wie verschoont jou? Jezelf?? Zou je dan door iemand willen verschoont worden? Ik zelf, ja dat zou ik wel willen 

8. Vindt je het fijn om met een volle luier rond te lopen? Ik vindt het best prettig om met een volle luier rond te lopen, tis niet heel hygiënisch maar tis wel een lekker gevoel 

9. Doe je wel is een luier aan naar school/werk? Ik heb het een keer gedaan en niemand zag iets

10. Wat is het genanste ongelukje die je hebt meegemaakt?  Nou kijk bij vraag 12

11. Weten jouw ouders het? Ja maar ze denken dat ik ermee gestopt bent (zij zijn tegenstanders)

12. Heb je wel is de hele dag met een plas en/of poep luier moeten lopen? Ja toen deden ik en mijn vriend een weddenschap, als hij een backflip leerden binnen een dag van youtube moest ik de volgende dag een luier dragen en gebruiken (volle luier - plas en poep)  en toen zijn we naar onze oude school gegaan en heeft ie gezegd dat ik een volle luier aan het, toen werd ik daar verschoont door de kleuterjuf😶‍🌫️😶🤐 (wel aardig mens hoor) mijn vriend heeft toen om het goed te maken zelf ook een luier aan gedaan en hem gebruikt (plas) maar hij werd niet verschoont door de juf😵‍💫😵

13. Heb je wel is geplast in je luier in het openbaar? Ja zo vaak

14. Heb je wel is gepoept in je luier in het openbaar? Ja toen stond ik in de supermarkt en de diarree stroomde zo de luier in 😅😵😵‍💫

15. Persoonlijke vraag voor mij;) Nog tips om je beste vriend te zeggen dat je (graag) luiers draagt? Ik ben de opener van deze vragen lijst dus heeft iemand nog tips??

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 6, 2025

Hoi allemaal ik heb hier een vragen lijst gemaakt geniet met het invullen (verhalen zijn altijd welkom)

1.Hoe oud ben je? Geslacht?? 14 jaar  meisje 

2. Draag je luiers? Zo nee wil je ze dragen? Ja snachts en als we lang in de auto zitten

3. Wat voor luiers draagt je? Tena proskin Slip of drynites 

4. Waar koop je die soort luiers? Online 

6. Heb je wel eens zoveel gepoept dat je luier (bijna) overstroomde? Nee bah 

7. Wie verschoont jou? Jezelf?? Zou je dan door iemand willen verschoont worden? Ik zelf of me moeder

8. Vindt je het fijn om met een volle luier rond te lopen? Nee niet altijd

9. Doe je wel is een luier aan naar school/werk? Nee

10. Wat is het genanste ongelukje die je hebt meegemaakt? In de efteling ik stapte net in de attractie en toen kwam er ineens veel plas uit 

11. Weten jouw ouders het? Ja 

12. Heb je wel is de hele dag met een plas en/of poep luier moeten lopen? Nee Is slecht voor je huid 

13. Heb je wel is geplast in je luier in het openbaar?  Ja in de efteling maar niemand merkte het 

14. Heb je wel is gepoept in je luier in het openbaar? Nee bah 

15. Persoonlijke vraag voor mij;) Nog tips om je beste vriend te zeggen dat je (graag) luiers draagt? Nee maar ik draag het niet voor de lol maar door een hele zwakke blaas 

• July 6, 2025

1.Hoe oud ben je? Geslacht?? 12,5 meisje​​

2. Draag je luiers? Zo nee wil je ze dragen? ja helaas wel

3. Wat voor luiers draagt je? pampers maat 8

4. Waar koop je die soort luiers? mijn moeder koopt ze bij bol.com

5. Heb je wel eens zoveel geplast dat je luier (bijna) overstroomde nee

6. Heb je wel eens zoveel gepoept dat je luier (bijna) overstroomde? ja

7. Wie verschoont jou? Jezelf?? Zou je dan door iemand willen verschoont worden? mijn moeder

8. Vindt je het fijn om met een volle luier rond te lopen? niet echt

9. Doe je wel is een luier aan naar school/werk? nee

10. Wat is het genanste ongelukje die je hebt meegemaakt? weet het niet , geen enkele keer was echt genant

11. Weten jouw ouders het? ja

12. Heb je wel is de hele dag met een plas en/of poep luier moeten lopen? soms een beetje 

13. Heb je wel is geplast in je luier in het openbaar? nee

14. Heb je wel is gepoept in je luier in het openbaar?  ja

15. Persoonlijke vraag voor mij;) Nog tips om je beste vriend te zeggen dat je (graag) luiers draagt?  als je het niet in z'n gezicht kan zeggen stuur een bericht of briefje.

Groetjes Ducklover27 

Thomaa
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

1.Hoe oud ben je? Geslacht?? Jongen 15 jaar

2. Draag je luiers? Zo nee wil je ze dragen? Ja

3. Wat voor luiers draagt je? Drynite kruitvat en tena

4. Waar koop je die soort luiers? Online en winkel

6. Heb je wel eens zoveel gepoept dat je luier (bijna) overstroomde? Nee

7. Wie verschoont jou? Jezelf?? Zou je dan door iemand willen verschoont worden? Ik verschoon mezelf 

8. Vindt je het fijn om met een volle luier rond te lopen? Soms

9. Doe je wel is een luier aan naar school/werk? Soms

10. Wat is het genanste ongelukje die je hebt meegemaakt? Niks

11. Weten jouw ouders het? Nee

12. Heb je wel is de hele dag met een plas en/of poep luier moeten lopen? Nee

13. Heb je wel is geplast in je luier in het openbaar? Ja

14. Heb je wel is gepoept in je luier in het openbaar? Nee

15. Persoonlijke vraag voor mij;) Nog tips om je beste vriend te zeggen dat je (graag) luiers draagt?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 8, 2025

1.Hoe oud ben je? Geslacht?? J

2. Draag je luiers? Zo nee wil je ze dragen? Jaa

3. Wat voor luiers draagt je? In het bed plassen

4. Waar koop je die soort luiers? Kruidvat of bij de Albert Heijn

5. Heb je wel eens zoveel geplast dat je luier (bijna) overstroomde Ja

7. Wie verschoont jou? Jezelf?? Zou je dan door iemand willen verschoont mijn ouders of mijn leerkracht of een vriendin van mij

8. Vindt je het fijn om met een volle luier rond te lopen? Ja

9. Doe je wel is een luier aan naar school/werk? Ja dat was een keertje op school gebergte

10. Wat is het genanste ongelukje die je hebt meegemaakt? Nee

12. Heb je wel is de hele dag met een plas en/of poep luier moeten lopen? Ja

13. Heb je wel is geplast in je luier in het openbaar? Ja toen waren wij in een winkel

14. Heb je wel is gepoept in je luier in het openbaar? Jatoen waren wij in een winkel

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

1.Hoe oud ben je? Geslacht?? 14 meisje

2. Draag je luiers? Zo nee wil je ze dragen? ja ik draag luiers

3. Wat voor luiers draagt je? Attends Pull-Ons 8 S

4. Waar koop je die soort luiers? Online  ( link verwijderd door De Kindertelefoon )

5. Heb je wel eens zoveel geplast dat je luier (bijna) overstroomde 

Ja, zeker in de klas. Ik mocht het lokaal niet uit, en mijn luier zat al helemaal vol. Maar toen moest ik echt plassen, en ik kon het niet meer ophouden. Toen overstroomde mijn luier helemaal terwijl ik nog in de klas zat. Het voelde zwaar en ongemakkelijk; de luier was zo vol dat ik hem met mijn handen moest vasthouden, anders viel hij op de grond. Het was echt een gênant moment, maar tegelijk voelde het een beetje vreemd geruststellend omdat ik wist dat alles veilig in de luier bleef.  

Het gewicht van de natte luier drukte constant tegen mijn huid en schoof wat heen en weer als ik bewoog. Ik probeerde zo stil mogelijk te blijven zitten, terwijl ik hoopte dat niemand zou opmerken hoe vol en zwaar hij was. Het was een intense ervaring, zowel spannend als ongemakkelijk tegelijk.  

6. Heb je wel eens zoveel gepoept dat je luier (bijna) overstroomde? nee dat niet maar wel bijna 

7. Wie verschoont jou? Jezelf?? Zou je dan door iemand willen verschoont worden? Ik word op school verschoond door een vriendin; zij doet dat altijd voor mij. Ik loop dan met een zeer volle luier met haar naar het toilet. Daar ga ik op het toilet ligen, en dan mag zij de luier verwisselen. Het voelt zo fijn en vertrouwd, alsof alles veilig en rustig is terwijl zij helpt. Het geeft me een gevoel van geruststelling en comfort dat ik moeilijk kan omschrijven.  

8. Vindt je het fijn om met een volle luier rond te lopen? niet bepaalst natuurlijk vind ik het fijn om in mij luier te lopen maar over voll is niet zo fijn

9. Doe je wel is een luier aan naar school/werk? ja altijd als je hier meer over wil weten ga dan naar mij topic : luier op school

10. Wat is het genanste ongelukje die je hebt meegemaakt? nou dat mij luier zo vol zet met poep dat het eruit lopde het zelfde met plas ik het klas lokaas natuurlijk hielp mij vriendin mij daar mee

11. Weten jouw ouders het? nee

12. Heb je wel is de hele dag met een plas en/of poep luier moeten lopen? ja toen was mij vriendin ziek en moest ik met veel poep in de luier op de fiets terug

13. Heb je wel is geplast in je luier in het openbaar? ja altijd

14. Heb je wel is gepoept in je luier in het openbaar? ja altijd

15. Persoonlijke vraag voor mij;) Nog tips om je beste vriend te zeggen dat je (graag) luiers draagt? gw doen bij de genen die je vertrouwt en bij past

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 29, 2025

1.Hoe oud ben je? Geslacht?? 14 meisje

2. Draag je luiers? Zo nee wil je ze dragen? Ja

3. Wat voor luiers draagt je? Tena Slip Active Fit Maxi 

4. Waar koop je die soort luiers? Online

5. Heb je wel eens zoveel geplast dat je luier (bijna) overstroomde? Niet alleen bijna 👉👈

7. Wie verschoont jou? Jezelf?? Zou je dan door iemand willen verschoont worden? Ik kan het zelf maar mijn zus helpt vaak en soms mama

8. Vindt je het fijn om met een volle luier rond te lopen? Niet echt

9. Doe je wel is een luier aan naar school/werk? Ja heb ze 24/7 nodig...

10. Wat is het genanste ongelukje die je hebt meegemaakt? Een lekkende luier bij een vriendinnetje thuis denk ik dat de laatste keer was heel mijn pyjamabroek van achteren nat geworden er liepen twee sporen  bij beide broekspijpen naar beneden ik schaamde me dood 🫣

12. Heb je wel is de hele dag met een plas en/of poep luier moeten lopen? Nee ik verschoon op tijd 

13. Heb je wel is geplast in je luier in het openbaar? Ja

14. Heb je wel is gepoept in je luier in het openbaar? Ja

15. Persoonlijke vraag voor mij;) Nog tips om je beste vriend te zeggen dat je (graag) luiers draagt? Als.je deze persoon volledig vertrouwd kan je het rustig tegen hem vertellen... Maar moet hij het weten ik verzwijg mijnn ABDL voor mijn beste vriendin want ja zij zal mij nooit als little zien dus vind het onnodig dat zijn het weet ze wet wel van mijn luiers maar dat os omdat ik last heb van incontinentie...

Seashell 😘