Skip to main content

Heyy, ik dacht leuk een vragen lijst. Ik scheer zelf mn lichaamshaar niet maar was benieuw hoe andere hier tegenaan kijken. 

1. geslacht?
  2. scheer jij je beenhaar?
  3. waarom wel/niet?
  4. scheer je je okselhaar?
  5. waarom wel/niet?
  6. scheer je je schaamhaar?
  7. waarom wel/niet?
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren?
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren?
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen?
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit?

ben benieuwd:)

Heyy, ik dacht leuk een vragen lijst. Ik scheer zelf mn lichaamshaar niet maar was benieuw hoe andere hier tegenaan kijken. 

1. geslacht? jongen 
  2. scheer jij je beenhaar? ja 
  3. waarom wel/niet? scheer het niet weg maar trim het wel bij want anders is het lelijk 
  4. scheer je je okselhaar? nee 
  5. waarom wel/niet? is niet nodig 
  6. scheer je je schaamhaar? jazeker 
  7. waarom wel/niet? scheer het niet kaal want een beetje haar is okay en mannelijk maar hoef geen bos daar beneden 
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? ik vindt het lelijk en onhygiënisch
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? onhygiënisch en tijdens beffen is het ook niet fijn 
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen?  weet ik niet 
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? maakt niet uit maar is lekkerder zonder schaamhaar 

1. geslacht? Jongen 
  2. scheer jij je beenhaar? Ja
  3. waarom wel/niet? Vind het niet nodig om te scheren.
  4. scheer je je okselhaar? Nee
  5. waarom wel/niet? Valt niet op hals je langen mouwen aan hebt.
  6. scheer je je schaamhaar? Ja
  7. waarom wel/niet? Ik vind dat het netjes en verzorgd uit moet zien.
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Niks, moet je zelf beslissen.
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Niks, moet je zelf beslissen.
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Geen idee.
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Zonder schaamhaar ziet er meid er veel leuker uit.

1. geslacht? Jongen
  2. scheer jij je beenhaar? Nee
  3. waarom wel/niet? Vind ik niet nodig
  4. scheer je je okselhaar? Ja
  5. waarom wel/niet? Vind ik fijner en hygiënischer ​​​​​
  6. scheer je je schaamhaar? Ja
  7. waarom wel/niet?  Is een fijner geviel
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Niet heel erg 
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Geen idee
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Geen idee
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Maakt niet uit

1. geslacht? Jongen
  3. waarom wel/niet? Ben er best blij mee en voor mannen is het normaler om het wel te hebben dan niet
  4. scheer je je okselhaar? Nee
  5. waarom wel/niet? Geen idee eigenlijk gewoon lekker afblijven
  6. scheer je je schaamhaar? Ja om de zoveel tijd wel
  7. waarom wel/niet? Vind het er gewoon onhygiënisch uitzien en als het echt heel lang is zit het ook gewoon niet lekker.
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Mogen ze tuurlijk zelf weten maar als je je been- en armhaar zou scheren zou ik het wel raar vinden. Vind ongeschoren gezichten bij tieners ook een beetje triest al die losse plukjes haar haal er gewoon af joh.
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Mogen ze ook zelf weten natuurlijk maar ik zou er wel raar van opkijken als ik een vrouw helemaal ongeschoren zou zien (sorry!)
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Geen idee eigenlijk
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Ik vind zonder aantrekkelijker

1. geslacht? Meisje
  3. waarom wel/niet? Omdat ik dat bij mezelf mooi vind
  4. scheer je je okselhaar? Ja
  5. waarom wel/niet? Anders blijft er makkelijk een zweetgeur in zitten
  7. waarom wel/niet? Omdat ik dat bij mezelf mooi vind
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Maakt me geen bal uit, niet mijn lichaam dus niet mijn keuze
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Boeit me geen reet
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Ik werd slet genoemd omdat ik geschoren benen had
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Maakt me echt niet uit, hoewel ik het wel echt cool vind als meisjes zich niet scheren

1. geslacht? jongen
  2. scheer jij je beenhaar? nee
  3. waarom wel/niet? vind ik niet nodig
  4. scheer je je okselhaar? soms
  5. waarom wel/niet? vind het soms vervelend zitten of raar er uit zien
  6. scheer je je schaamhaar? ja
  7. waarom wel/niet? vind het raar en vies
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? maakt mij niet uit
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? fijner
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? idk
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? zonder

1. geslacht? Trans demiboy
  2. scheer jij je beenhaar? nee
  3. waarom wel/niet? Omdat mannen dat meestal niet doen en ik probeer me zo mannelijk mogelijk te voelen
  4. scheer je je okselhaar? nee
  5. waarom wel/niet? zelfde als net en ik heb geen reden om het wel te scheren
  6. scheer je je schaamhaar? nee
  7. waarom wel/niet? boeit me niet zo want niemand merkt het toch
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? helemaal prima
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? ook helemaal prima
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? niet perse iets vgm
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? maakt echt helemaal niks uit

1. geslacht? Vrouw
  3. waarom wel/niet? Het stoort me niet
  4. scheer je je okselhaar? Ja
  5. waarom wel/niet? Het valt op
  6. scheer je je schaamhaar? Ja
  7. waarom wel/niet? Het zit vervelend als het te lang is
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Opzich maakt het niet uit, als het maar niet vies wordt.
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Zelfde als bij 8.
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Geen
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Zonder of weinig

1. geslacht?Jongen
  2. scheer jij je beenhaar? als het komt, ja zeker.
  3. waarom wel/niet? ik ben niet zo van beharing, vind het gewoon niet bij me passen, behalve op het hoofd xD
  4. scheer je je okselhaar? het weinige dat er zit wel ja ;p
  5. waarom wel/niet? zie 3.
  6. scheer je je schaamhaar? jup 😊
  7. waarom wel/niet? ik houd gewoonweg niet zo van al dat behaarde, liever gladde huid zeg maar. weet niet waarom. Het past niet bij me.
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Prima hoor ! Ik vind het wel stoer bij sommigen.
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Ook prima, beslist iedereen lekker zelf :)
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen?Nou, even vooraf: ik heb lang stijl haar, wordt vaak voor meisje aangezien…..  “sletje”bij de voetbal ( van ouders(!) van de tegenstander omdat ik er 2 had gescoord whihi, lekker puh😜) Dat mensen schelden, en dan volwassenen, omdat ik zg op een meisje lijk en dan scoor, sneu toch, ik was er wel even boos om maar mn trainer zei zoiets van you nailed them! Haha. Maar het blijft raar. En op school van een paar jongens ook iets van wijvenjoch ofzo. Ik negeer ze want de mening van mn vriend(inn)en is veel belangrijker haha !
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Nee dat maakt niet uit. Ja, eerlijk gezegd vind ik mijn vriendinnetje wel zo mooi zoals ze is. Maar als ze wat behaarder zou zijn zou ik nog steeds voor haar vallen denk ik :)

Liefs Tover xxx

1. geslacht? Meisje 
  3. waarom wel/niet? Wordt er gek van 
  5. waarom wel/niet? Hetzelfde als 3
  6. scheer je je schaamhaar? Yepp 
  7. waarom wel/niet? Hetzelfde als 3
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Ieder zijn/ haar keuze 
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Hetzelfde als 8
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Wat ik me kan herinneren niks 
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Als het niet persé opvalt, maakt het mij niet uit 

ben benieuwd:)  :) 

1.geslacht?  Jongen

2.scheer jij je beenhaar? Ja, alhoewel ik niet veel heb gelukkig 

3.waarom wel/niet? Ik vind het prettig 

4.scheer je je okselhaar? Ook

5.waarom wel/niet? Prettiger en schoner vind ik.

6.scheer je je schaamhaar? Ja ook xp

7.waarom wel/niet? Idem, glad voelt prettiger

8.Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Helemaal goed, ieder z'n ding 

9.wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Idem :)

10.wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen?  Ongeveer hetzelfde als @Tover01  ik ben wel eens uitgescholden vanwege mijn (vind men)  vrouwelijk uiterlijk. Achja, zij doen dom, niet ik 💪😎 voor mij bestaat dat verschil niet. 

11.vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Voorop staat dat iedereen het lekker zelf kiest, maar de vraag is of ikzelf dat aantrekkelijk vind, dan kies ik  liever niet te veel. 🤭 Vind ik iets mooier. 

Groetjes liefs Tartan X 

1. geslacht? Jongen 
  2. scheer jij je beenhaar? Heel heel soms 
  3. waarom wel/niet? Omdat anders wel heel lang wordt
  4. scheer je je okselhaar?ook heel soms 
  5. waarom wel/niet? Idk wilde uit proberen 
  6. scheer je je schaamhaar?ja
  7. waarom wel/niet? Vindt mooier staan
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Hun keuze 
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Hun keuze 
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Geen
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Maakt niet uit moet je echt zelf 

1. geslacht? Jongen
  2. scheer jij je beenhaar? Alleen boven benen
  3. waarom wel/niet? Vind ik netter
  5. waarom wel/niet? Dan stink je minder als je zweet
  7. waarom wel/niet? Ziet er netter uit 
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Ja gewoon hygiënischer 
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Netter en hygiënischer 
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Niks eig
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Zonder 

1. geslacht? Jongen
  2. scheer jij je beenhaar? Nee
  3. waarom wel/niet? Nog amper beenhaar
  5. waarom wel/niet? Ruik ik niet zo naar zweet en is mooier vind ik
  7. waarom wel/niet? Kreeg het al best vroeg en veel. Kaal toch mooier bij mij 
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Totaal geen probleem
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Eigenlijk ook geen probleem 
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Nou ik was 10 toen ik al schaamhaar kreeg, werd in begin wel om gelachen. 
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Maakt niet uit 

1. geslacht? Meisje
  3. waarom wel/niet? Vind ik mooier
  5. waarom wel/niet? Dan ruik je sneller zweet
  7. waarom wel/niet? Vooral vanwege hygiëne. Ik draag luiers en kale huid is beter schoon te houden dan al die haartjes.
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren? Geen problemen mee.
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Ook eigen keuze vind het wel sexy als zowel mannen en vrouwen het bijhouden en misschien af en toe knippen of trimmen 
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Nooit iets over gehoord 
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit? Maakt niet uit zolang het maar verzorgd eruit ziet 

1. geslacht? Jongen
  2. scheer jij je beenhaar? Nee
  3. waarom wel/niet? Gwn
  4. scheer je je okselhaar? Heb ik niet
  5. waarom wel/niet? 
  7. waarom wel/niet? Gwn voelt frisser
  8. Wat vind je ervan als  andere mannen/jongens zich niet scheren? Gwn normaal
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren? Gwn normaal
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen? Waarom heb zo weinig been haar

1. geslacht?                                  Man
  2. scheer jij je beenhaar?      Neee
  3. waarom wel/niet?                Gwn vind fijn om te laten staan
  4. scheer je je okselhaar?      Heb ik nog niet
  5. waarom wel/niet?
  6. scheer je je schaamhaar?    Ja
  7. waarom wel/niet?                 Gwn vind ik wat frisser uitzien
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren?            Prima
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren?             Ik zelf vind het er onverzorgd uitzien
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen?      Niks
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit?       Maakt me. uit

1. geslacht?
  2. scheer jij je beenhaar?
  3. waarom wel/niet?
  4. scheer je je okselhaar?
  5. waarom wel/niet?
  6. scheer je je schaamhaar?
  7. waarom wel/niet?
  8. Wat vind je ervan als andere mannen/jongens zich niet scheren?
  9. wat vind je ervan als andere vrouwen/meisjes zich niet scheren?
  10. wat is de stomste/raarste opmerking die je ooit over je lichaamshaar hebt gekregen?
  11. vind je een ander aantrekkelijker met of zonder? of maakt het je niet uit?

1. afab

2. nee

3. ik wil dat niet per se dus ja, waarom zou ik scheren?

4. ja

5. zodat ik minder snel ga stinken van het zweet

6. nee

7. ik vind het niet nodig

8. hun lichaam hun keus

9. hun lichaam hun keus

10. "doe eens je arm omhoog!" toen ik al wel okselhaar had maar nog niet scheerde. ik was toen 11 en ik begon vroeger te puberen dan de rest en daarom wilden ze lachen ofz

11. maakt me niet uit

Reageer