Skip to main content
Vraag

Vragen voor meisjes

• September 6, 2025
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb (weer ) een paar vragen, dit keer voor de meiden onder ons.

1. hoe oud ben je?
  2. hoe groot zijn je borsten?
  3. Als je naakt in je kamer staat, en er komt iemand binnen (Bijv je vader of broer) wat zou je dan bedekken van je lichaam, je borsten, vagina, of billen. Of maakt het niet uit dat ze je zien
    1. En bij je moeder/zusje/vriendinnen?
  4. Als je onverwacht je vader of broer naakt betrapt, vind je het dan prettig als ze hun piemel bedekken, of maakt het je niet zo veel uit
    1. en bij je moeder/ zusje?
  5. Heb je nog leuke verhalen over naakt betrapt worden, of iemand betrappen?

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 7, 2025

Ik zou even de search tool gebruiken. Volgens mij zijn hier genoeg vragenlijsten over. 

xx liefs Wolf đŸș

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 7, 2025

Ik heb (weer ) een paar vragen, dit keer voor de meiden onder ons.

1. hoe oud ben je? 14 jaar
  2. hoe groot zijn je borsten? 65a
  3. Als je naakt in je kamer staat, en er komt iemand binnen (Bijv je vader of broer) wat zou je dan bedekken van je lichaam, je borsten, vagina,  of billen. Of maakt het niet uit dat ze je zien  alles  bedekken bij me vader broer heb ik niet 
    1. En bij je moeder/zusje/vriendinnen? Mijn moeder en zusje geen probleem en sommige vriendinnen hebben me al naakt gezien  maar dan zal ik het zelfde doen als bij me vader
  4. Als je onverwacht je vader of broer naakt betrapt, vind je het dan prettig als ze hun piemel bedekken, of maakt het je niet zo veel uit vader wel  broer heb ik niet 
    1. en bij je moeder/ zusje? Moeder het liefst wel zusje niet erg 
  5. Heb je nog leuke verhalen over naakt betrapt worden, of iemand betrappen? Nee

Â