Skip to main content
Vraag

vragen over mijn penis

• June 6, 2026
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

teddybeer
Forum|alt.badge.img+2

Heyy!!

Dus ik ben een jongen van 14 jaar en een tijdje bleef mijn penis heel erg klein. Inmiddels is die al wel wat gegroeid naar stijf rond de 10 centimeter. Is dat een goeie grote voor een penis als je 14 jaar bent?

En nog een vraag: ik heb ook veel voorhuid en kan als ie stijf is de voorhuid niet helemaal naarachter doen… Is dat normaal of kan ik daar iets aan veranderen?

Alvast bedankt!!
xxx

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 6, 2026

gelukkig bestaat er niet 1 type piemel want sommige jongens of meisjes willen liever een kleine of een grote of een dunne of een dikke of een lange of korte piemel. maar zover ik steeds lees kan je piemel nog steeds groeien tot misschien ongeveer 18 jaar. en een grote slappe piemel kan best een kleine stijve piemel zijn of een kleine slappe piemel kan best een grote stijve piemel worden. en je kan er toch niet zoveel aan veranderen. maar misschien ben je wel eens bloot met andere jongens en dan kan je een beetje vergelijken. en te groot is ook niet fijn want je moet je piemel ook nog opbergen.

er zijn op dit forum honderden topics zijn over de piemellengte.

• Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html