Vraag

vraag voor meiden en boys laten jullie je schaamhaar groeien

  • 13 December 2015
  • 26 reacties
  • 2341 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wie laat ze schaam haar groeien. Ik laat het voor altijd groeien ik vind het lekker om daar haar te hebben. Laten jullie het ook groeien?

26 reacties

Bij mij is het daar beneden nu helemaal wild
Ik haal het op tenduurweg.
Ik scheer het altijd weg :)
Het voelt voor mij schoner of zo, als ik het laat zitten voelt het vies voor mij
Robot7 vanaf wanneer groeit het al en hoelang laat je het nog groeien
Just a girl

Dat hoor ik van de meeste meiden scheer je gelijk wanneer er weer haartjes zitten
Ik ben een meid en vind het echt smerig, maar als ik het te vaak scheer haal ik mijn huid open, dus haal ik het op den duur weg.
Levy

Al een paar maanden, als ik een vriendin krijg zal ik het miss een beetje wegscheren: kaal met kort haar boven mijn lul.
Levy,

Ik ben een meisje en ik scheer mijn schaamhaar altijd. Als ik dat niet doe, voel ik me vies en onhygiënisch. Bij jongens vind ik het een ander verhaal. Korte haartjes vind ik wel sexy, zolang het niet gaat kriebelen, want dat gun ik die boy ook niet. Maar dit is voor iedereen persoonlijk. De een wil helemaal kaal en de ander wil zoveel mogelijk haar. Doe dus wat je zelf het fijnst vind.

Succes.
Als ik weer haartjes zie dan haal ik het niet meteen weg want dan haal ik mijn huid open of word het rood en gaat jeuken. 1 of 2 dagen erna is het al wat langer en dan haal ik het weer weg.
Hallo,
Nee ik laat het niet groeien ik scheer het altijd weg
Als het teveel wordt irriteert het bij mij ook dus haal ik het op tenduur weg tis ook wel lekker fris en luchtig
Ik haal het nooit helemaal weg, laat een klein btje zitten..
Heey,

Ik ben een jongen.
Ik haal het alleen weg als het te veel word.

Maar ik weet ook hoe vaker ik het weghaal hoe sneller het groeit....

You Can Do It.
Wie laat ze schaam haar groeien. Ik laat het voor altijd groeien ik vind het lekker om daar haar te hebben. Laten jullie het ook groeien?
hoi, ik ben een meisje van 15, hier nog een, ik laat mijn bos schaamhaar ook echt voor altijd groeien, ik vind het net als jou heel lekker om daar haar te hebben, het is voor mij eigenlijk heel gewoon om best veeel haar te hebben op mn kut, altijd al een flink behaarde kut gehad, ik vind het wel goed zo, ik haaaaat scheren en zie eigenlijk geen nut om me elke keer te scheren. voor de jongens?? als een jongen mij leuk vind dan moet hij dus echt niet klagen of moeilijk doen over "haartjes bij het beffen"of zo, jongens moeten mij niet gaan
vertellen dat ik me moet gaan scheren voor ze, als ze mij als vriendin willen moeten ze aan mijn grote zwarte bos schaamhaar echt snel gaan wennen hoor! ik ben nou eenmaal een meisje dat gekozen heeft om niet net als veel meisjes haar kut e-l-e-k-e keer weer
kaal te scheren...waarom?? is het dan echt mooi zo'n meisje dat ook 15 is en een kale kut heeft?? ik zelf,en bijna al mn vriendjes vinden zo'n kut dus echt niet mooi, ik weet niet, er mist echt iets aan zo'n kut. en meiden van mn leeftijd willen toch zeker wel graag
volwassener en echt vrouwelijk gezien worden?? nee, niemand kan mij overtuigen dat mn kut er kaal beter uitziet, ik voel mij echt veel vrouwelijker en toch echt al veel volwassener met mijn lekker behaarde kut, en lekker ja! weet je hoe onwijs fiijn het voelt om als ik me zelf vinger met mn vingers door mn bos schaamhaar te woelen en strelen. het maakt mij vingeren zoooo veel geiler!
Dus, als antwoord op je vraag, ik scheer me ook nooit,en ga dit zeker nooit doen, ik ben mezelf; en dat is dus een 15 jarig meisje met een grote zwarte bos haar op mn kut. en mn oksels?? daar heb ik ook heel gewoon 2 zwarte plukken bush groeien...en hoe het zit me t de jongens?? wat heel veel meisjes die scheren NIET weten; er zijn zooo veel leuke jongens die echt totaal geen moeite hebben als een meisje een grote bos haar heeft, als jongens er achter komen dat ik dus een oerwoud onder mn slipje heb groeien,
vinden serieus de meeste dat helemaal geen enkel probleem, zij(en ik natuurlijk!!) vinden het heerlijk en erg geil om met hun vingers door mijn bos schaamhaar te strelen,en beffen?? ha, ze schijnen het bij mij dusgeil te vinden om met hun gezicht in mn bush te zitten en mij lekker te beffen en mij dan steeds geiler tezien worden...groetjes, een meisje met een grote bos haar
HAHAHAHA ik ga stuk om jou reactie ???? hoe je alles getyped hebt
Natural Rachel

Wie laat ze schaam haar groeien. Ik laat het voor altijd groeien ik vind het lekker om daar haar te hebben. Laten jullie het ook groeien?

Hoi Anonymous, mijn antwoord: Ik laat al 8 jaar mn schaamhaar gewoon groeien, ik vind het ook lekker om daar veel haar te hebben. Ik vind het onwijs opwindend om met mn vingers door schaamhaar te strelen. Echt wel, ik laat mn zwarte bush ook voor altijd kei harig. WE zijn zeker niet de enige meiden die vooor puur naturel gaan.

altijd scheren

Reputatie 2
Badge +1

Ik scheer het altijd, heb er last van als t groeit!

 

Wie laat ze schaam haar groeien. Ik laat het voor altijd groeien ik vind het lekker om daar haar te hebben. Laten jullie het ook groeien?

Hey ts, ik ben Minerva een meisje van 16 en ik ben net zo’n meisje als jij en heb al op mn 13e besloten om met scheren op de meeste plekken te stoppen, i was het zooo beu! Voor een meisje van 13 had ik echt al heel veel schaamhaar, en het ele dag bijhouden, de erge pijn etc het groeide zoo snel trug, en mijn bikkinilijn was e’e’cht niet eens bij te houden….dus i heb nu al meer dan 4 jaar en wat maanden mijn bos schaamhaar, mijn oksels, onderarmhaar en al het haar dat tussen mn billen groeit gewoon, puur natuur lekker laten ‘ verwilderen hi hi! Nu ik 16 ben en 4 jaar alleen mn benen geschoren. Ja! I vind het ook  fijn en lekker om zo veel schaamhaar te hebben dat heel mijn kut overgroeid. Ik hem natuurlijk net als op mn hoofd een grote bush zwarte beharing en dat staat ‘echt mooi bij me, ja, toen ik 13 was had ik een behaarde driehoek die mijn kut al heel vrouwelij maakte, maar nu is het harige driehoekje ondertussen een groot, zwart ‘ oerwoud’ dat echt heel mn kut compleet overgroeid. Ik ga me dus ook zeker nooit en helemaal zeker trouwens NEVER nog scheren. Het is mijn kut en daar wil ik gewoon een grote bos haar op hebben want net zoals jij ts vind ik het gewoon mooi, lekker en onwijs geil om door te strelen, te kroelen en te strelen als ik me zelf vinger. 

Dus ts, ja, ik laat ook lekker alles al 4 jaar vrij en wild groeien, ik vind het onwijs om een kei harig meisje te zijn! En de Jongens nemen me maar zoals ik wil zijn, er hoeft dus echt geen jongen te beginnen over dat hij mij veel te behaard vind voor een meisje, wil hij mij...dan kiest hij ook voor mijn bush schaamhaar!

Groetjes van een meisje die voor een harige kut gaat. Minerva16 XXX

Hoi hoi Anoniem boven, ik ben een meisje van 17 en ik heb heel veel schaamhaar op mijn kut. Nooit geschoren, ben ook net als jij echt wel tevreden met mn kei grote bos haar, t is git zwart, of hoe zeg je dat? Zeg maar dat mn kut echt helemaal zwaar overgroeid is, een zwarte bos haar staat wild alle kanten op. Ik vind het fijn en echt mooi bij me staan, jongens doen eigenlijk heel anders dan de meeste meisjes denken dat ze gaan zeggen als je als meisje veel schaamhaar laat staan.  Mijn ervaring is dat de jongens die echt verliefd op me waren eerst wel even opkeken naar al dat vele haar ' daar' , maar al snel waren ze t gewend om een meisje met voor de verandering wel een behaarde kut te hebben. Ik laat t voor altijd zo harig, mijn keus, mijn kut hi hi !

En mede harige meiden, vinden jullie het niet heerlijk om als je je vingerd door je bos haar te strelen en zo?? Het geeft een gevoel van echte vrouwelijkheid als ik in de spiegel kijk, vrouwen zijn geen kleuters meer! Een bos haar ' beneden' 

Onderscheid je juist, ik denk dat ik echt niet het enige meisje ben dat zo denkt als ik!! Sterkte aan de meiden die schaamte en onzekerheid voelen, ik heb t ook gehad, maar dat gaat wel weg als je er achter komt hoe vrouwelijk en volwassen schaamhaar en de rest eigenlijk is!xx 

Badge

Ik heb altijd best veel maar  meestal knip ik het wat korter zodat het minder opvalt voor schoolzwemmen enz

Reputatie 3
Badge +2

Hi! Ik ben een meisje van 15 en scheer het daar beneden denk ik 1x in de 3 weken. Ik zou wel willen dat het daar altijd kaal is, maar dat wil gewoon niet. Die haren zijn namelijk erg dik bij mij en wanneer ik het na 1 dag ofzo alweer ga scheren, krijg ik allemaal vreemde bultjes en begint het te bloeden. Ik laat het dus net iets langer groeien zodat ik het dan wel weer kan scheren.

Badge

He  topic starter,  ik geef een antwoord want ik vond je vraag interessant, ik ben dus ook een meisje dat zich nooit zal scheren, en me ook nog nooit heb  geschoren. Dus je bent niet de enige die graag behaard is. Ik laat het dus als jou voor altijd lekker behaard. Ja, vind ik ook! Het is voor een meisje inderdaad erg lekker en ook mooi om helemaal harig en behaard bij m'n kut  te zijn, op sommige plekken is he schaamhaar ruw en stug , en weer op andere plekken is het heerlijk zacht...Ik speel ook graag met mijn beharing,  ik vind het erg prettig om met m'n  okselhaar te spelen  das lekker stug en dik, fijn, voelt heerlijk als je er mee speelt, en als ik me self vinger net als alle meisjes, dan streel en kroel ik door m'n bos haar die over m'n kut groeit. Dat geeft een heel  apart gevoel, veel meiden weten dat al en doen het dagelijks . En je laatste vraag:  Zeker laat ik alle harige plekken op mn lichaam  natuurlijk altijd puur natuur, ik vind het nou eenmaal erg vrouwelijk en volwassen om een behaard meisje te zijn!!! DOOOI!!  XXX Hulya

Ik scheer mezelf daar heel weinig omdat het super gevoelig is. Alleen de bikini lijn een beetje. Als de haartjes te lang worden knip ik de eindjes af. Net zoals wanneer je je haar knipt. Zo word het niet te lang maar hoef ik ook niet te scheren. Ik ga wel altijd onder de douche na het knippen want dan worden haartjes die er nog zitten weg gespoeld.

Reageer