Skip to main content

Hoi,

ik wil erg graag naakt slapen, ik heb dit eerder gedaan toen ik jonger was en heb hier goede ervaringen mee,  nu in de puberteit heb ik vaak dat ik precum in mijn onderbroek heb, dus ben ik bang dat dit in mijn bed komt, ik heb nog geen natte droom gehad maar als dit komt dan wil ik ook niet dat dit in mijn bed gebeurt, hoe voorkom ik dat precum/sperma in mijn bed komt? Als iemand hier ook last van heeft een een oplossing heeft dankjewel 

Ik heb ook nog geen sperma en slaap ook altijd naakt, misschien even aftrekken voor je gaat slapen 

Ik heb ook nog geen sperma en slaap ook altijd naakt, misschien even aftrekken voor je gaat slapen 

Ja kan maar elke dag mastruberen vindt ik persoon ook niet fijn, maar thx

Dat snap ik, dan zou ik toch maar kiezen om lekker naakt te slapen, en ik denk ook wel dat je moeder het begrijpt als er een gedroogd plekje op je beddengoed zit. Ik weet ook niet hoe open jullie zijn daarover thuis? Ik denk ook dat het een kwestie is van wennen, het naakt slapen. En denk je dat je moeder het aan je zou zeggen als ze je bed verschoond? Ik bedoel ik probeer alleen maar met je mee te denken omdat het bij ons thuis er heel anders aan toe gaat

@7Anoniem135  oh ja schiet me net binnen, misschien is het een idee om afwisselend met onderbroek of naakt te slapen en dan steeds naar het naakt slapen 

Dat snap ik, dan zou ik toch maar kiezen om lekker naakt te slapen, en ik denk ook wel dat je moeder het begrijpt als er een gedroogd plekje op je beddengoed zit. Ik weet ook niet hoe open jullie zijn daarover thuis? Ik denk ook dat het een kwestie is van wennen, het naakt slapen. En denk je dat je moeder het aan je zou zeggen als ze je bed verschoond? Ik bedoel ik probeer alleen maar met je mee te denken omdat het bij ons thuis er heel anders aan toe gaat

Ja, inderdaad, bij ons zijn we er niet echt open over maar denk dat het inderdaad wel begrepen wordt, ik kan altijd zelf m’n bed verschonen dan komen ze er sowieso niet acht

Ja, inderdaad, bij ons zijn we er niet echt open over maar denk dat het inderdaad wel begrepen wordt, ik kan altijd zelf m’n bed verschonen dan komen ze er sowieso niet acht

@7Anoniem135  heb je al naakt geslapen? Zo ja hoe vond je het, en ja als je ouders het wel begrijpen waarom niet. En maak je je eigen bed schoon?

Reageer