Vraag

Voorhuid vast aan eikel

  • 4 June 2019
  • 8 reacties
  • 393 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen ik heb een probleempje en ik maak me er nogal zorgen over ik ben net 14 geworden en mijn voorhuid zit nog met een soort van weefsel vast aan mn toompje is dit normaal of moet ik hier mee naar de huisarts (ik schaam me er erg voor ok daar te gaan zitten met een kwaaltje aan me lul) of is er een simpele oplossing

8 reacties

Je kan het proberen op te rekken door langzaam je voorhuid over je eikel proberen te trekken dat kan onder de douche, het hoeft niet meteen te lukken maar zo kan het loskomen. Als dat niet lukt dan kun je idd naar de huisarts die kan je daar verder helpen met bijv een zalfje of als dat niet werkt een besnijdenis, maar dat is in het ergste geval.
Beste Bart90

Ik ben daar al mee bezog geweest maar toch vind ik het eng blijven ik ben bang dat ik iets kapot maak aan de voorhuid het doet geen zeer maar fijn is anders
Je kan niets kapot maken als je het voorzichtig doet, als je het een paar keer per dag probeert zal het vanzelf een keertje over gaan. Hoeft niet binnen een week te gebeuren want het heeft de tijd nodig.
Bart90

Ik heb ook veel gelezen dat ik bij de huisarts een zalfje kan gaan halen maar ik vind dat te ongemakkelijk😅
Badge
Ik ben nu 13 en 2 jaar geleden had ik dat ook ik ben toen steeds een klein stukje mijn voorhuid naar achter gaan trekken en uiteindelijk komen die over mijn eikel heen en nu kan ik lekker aftrekken
Anoniempie999

Kom je dan ook lekkerder klaar want sls ik een orgasme krijg dat is dat wel lekker maar nirt waarvan je zegt zo dat was heftig

Groet anoniem87
Badge
To, ben nu 13 en heb dat tot kwart jaar geleden ook gehad, ik dacht dat ik er heel laat mee was en schaamde me ook. Ik heb gwn elke dag onder de douche proberen hem iets verder te krijgen. Het lijkt alsof er geen beweging in komt maar het gaat vanzelf. Veel succes
Ik had dit ook, gewoon eens het velletje helemaal naar achter doen, dan gaat het bloeden en moet je het laten genezen. Het gaat wel veel bloeden, maar dat geeft niet

Reageer