Skip to main content

Hey dit is mijn eerste vraag op het forum wat leuk!

Ik heb dus een vraagje: als ik mijn voorhuid over mijn eikel probeer te doen lukt dat niet helemaal. Dit komt omdat er een stukje van mijn voorhuid vastzit aan mijn eikel (Het kan ook zijn dat ik een te ‘kleine’ voorhuid heb ofz). Hebben meer jongens dit? En kan ik ervoor zorgen dat ik mijn voorhuid wel over mijn hele eikel krijg? Alvast bedankt!

PS: Ik ben een jongen van 14 en ik kan nog steeds gwn normaal aftrekken

Groetjes, GewoneJongen77

Ik snap je maak je maar niet druk ik heb dat ook!

Ik heb ook precies het zelfde 

Ook precies het zelfde

@GewoneJongen77  misschien is je toompje te kort misschien lukt het als je een tijdje onder de douche of in bad zit wel

@Aubien 

Ik heb het meerdere keren geprobeerd in de douche maar toen was het gewoon dat ik een te strakke voorhuid heb. Kan ik dan nog steeds goed mijn eikel schoonmaken of moet ik ook plekken schoonmaken waar ik niet bij kan?

Hey! Het lukt mij ook niet en dat heb ik ook. Ik ben heel stiekem wel een beetje blij dat je dit vraagt want nu weet ik ook dat het niet raar is.

Je kan hem een beetje heen en weer vrijven (zacht aftrekken) zodat ie wat losser komt. Het hoeft echt niet in een keer!

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

@GewoneJongen77 

Hoever kun je hem dan naar achter trekken 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Ik weet niet hoe ik dit moet uitdrukken maar ong ¾ van de hele eikel ofz maar dat is echt de max en dat lukt alleen in de douche

@GewoneJongen77  oké, ja je moet hem eigenlijk wel nog verder naar achteren moeten kunnen schuiven. Nog een stukje voorbij de ‘dikke eikelrand’. Aan de onderkant van je piemel zit het toompje je moet eens kijken of die misschien te strak/kort is. Anders moet je echt even naar de huisarts 

Dit heb ik ook. 

Reageer