Skip to main content

Hoi,

Ik ben een jongen van 13 jaar. Ik kan mijn voorhuid niet heel goed naar achter trekken en al helemaal niet over mijn eikel heen. Dit komt omdat ik 1) bang ben dat ik hem niet meer terug krijg en 2) het pijn doet..

Heeft iemand tips?

Hee,

Dermate langer dat je in de pubertijd zit wordt je voorhuis steeds iets losser. Heb dit zelf ook gehad en kan hem er nu helemaal overheen trekken

Bedankt, hoe oud was je toen ongeveer?

Durf je dat alleen niet als ie stijf is of ook niet met wassen onder de douche? Is wel belangrijk om je eikel goed schoon te houden. Als je denkt dat ie te strak is en misschien niet meer terug wil, zou je iets van babyolie of vaseline kunnen gebruiken. Dat is zo glibberig dat ie altijd wel terug kan. Succes!

Lees eens de andere topics over dit probleem bijvoorbeeld 

Bedankt, ik durf het sowieso niet..

@Anoniemp2010  hoe doe je dat dan met aftrekken? Je kunt het ook onder de douche of in bad proberen dan wordt je huid wat zachter. Elke dag onder de douche proberen en elke dag proberen een stukje verder te gaan en als het pijn doet stoppen. Het zou niet meteen gaan maar misschien wel over 2 weken ofzo

Geen idee maar ik ga het proberen bedankt

@Anoniemp2010 lukt het nu beter?

Een beetje ja, bedankt 

Krijg je hem al wat verder naar achteren? Slap of stijf? Goed veel babyolie of vaseline erop doen en dan langzaam naar achteren doen. Tot het zeer doet, dan even vasthouden en dan loslaten.

Ik krijg hem wel naar achteren, meestal stijf. Echter krijg ik hem niet helemaal over de voorhuid heen.

Hij wordt waarschijnlijk stijf doordat je eraan zit? 🙂 En bedoel je dat je hem niet helemaal over je eikel heen krijgt, dus eikel kan niet helemaal bloot dan? Zorg voor genoeg "smering" olie,  vaseline etc en probeer het elke dag. Beetje druk erop zetten tot het lichtjes pijn gaat doen, even vasthouden en dan loslaten. Succes!

@Maxboy 
Ja hij kan wel naar achter maar hij kan niet helemaal bloot

Bedankt voor de tip

Hoort wel helemaal bloot te kunnen slap en stijf.  Misschien beter even langs de huisarts gaan. Succes.

Reageer