Vraag

voorhuid

  • 14 January 2020
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yo, 

Ik ben een jongen van 15 en heb een vraag. Ik had ergens gelezen dat je voorhuid opgegeven moment los komt van de eikel, maar bij mij zit die nog vast met een stukje, waardoor ik hem niet heel goed naar achter kan trekken.

Weten jullie hier iets over?

Alvast bedankt!!


4 reacties

Hoe bedoel je zit hij ver naar boven vast of doet het pijn 

Het doet geen pijn, maar mijn voorhuid zit met een stuk ja wat is het vel ofzo vast aan mijn eikel

Hoi vraagje 123, 

Dat stukje huid wat je bedoeld heet een toompje. Dit is een soort van een stukje huid die aan je voorhuid, eikel en basis van je penis heeft verbonden. Het zorgt ervoor dat je voorhuid niet helemaal naar achter kan en houd alles mooi en strak. Dit is een normaal iets en iedereen heeft het!

Klik hieronder om een getekende foto te zien van een toompje:

 

 

Probeer dat dan ook niet weg te halen of mee te kloten, bij sommige mensen zijn toompjes extreem tastbaar, en tijdens sexuele gemeenschap kunnen deze scheuren. 

Wat wel belangrijk is, is dat je het daar goed schoon houd, er kan veel afval bij dat toompje vast komen te zitten en dat kan bepaalde bacterien meenemen en daar kan je narigheid van krijgen.

 

Kortom, een toompje is super normaal. :)

Hoi vraagje 123, 

Dat stukje huid wat je bedoeld heet een toompje. Dit is een soort van een stukje huid die aan je voorhuid, eikel en basis van je penis heeft verbonden. Het zorgt ervoor dat je voorhuid niet helemaal naar achter kan en houd alles mooi en strak. Dit is een normaal iets en iedereen heeft het!

Klik hieronder om een getekende foto te zien van een toompje:

 

 

Probeer dat dan ook niet weg te halen of mee te kloten, bij sommige mensen zijn toompjes extreem tastbaar, en tijdens sexuele gemeenschap kunnen deze scheuren. 

Wat wel belangrijk is, is dat je het daar goed schoon houd, er kan veel afval bij dat toompje vast komen te zitten en dat kan bepaalde bacterien meenemen en daar kan je narigheid van krijgen.

 

Kortom, een toompje is super normaal. :)

Heel erg bedankt! 

Reageer