Vraag

Voorhuid...

  • 5 May 2019
  • 4 reacties
  • 429 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke dus het zit zo,

ik ben 15 jaar oud en niet beschikt om mijn voorhuid over mijn eikel te laten houden.
Onder de douche in slappe toestand kan ik het wel, maar dan begint het al gouw gevoelig/strak aan te voelen.
Ik wil ECHT NIET besneden worden en liever niet naar de arts voor een zalfje.
Net toen ik droog op bed lach probeerde ik het en lukte het, maar ging het moeilijk terug te doen en deed het ook pijn.... iemand hulp/tips?

4 reacties

Toevoeging: ook is mijn eikel erg gevoelig!
Ik had precies hetzelfde en bij mij is het goedgekomen. Probeer de "oprekmethode".
Doe zo vaak mogelijk per dag (bij het opstaan, bij het plassen, bij het douchen, tijdens het masturberen, etc etc) je velletje zover naar achteren dat het nog net geen pijn doet. Het helpt ook als je het in bad doet (dat maakt je huid wat soepeler), of als je wat niveazalf gebruikt. Je kan de voorhuid ook zover mogelijk naar achteren doen en dan zorgen dat je een stijve krijgt, ook dat rekt de voorhuid nog wat op.
Reken er niet op dat zoiets snel gaat, het kan wel vele weken duren voordat het helemaal OK is. Maar je zult zien dat je je velletje in de loop der tijd steeds weer een milliemeter verder kan.
En als je eenmaal je eikel helemaal kunt ontbloten, lukt dat in het begin nog niet bij een erectie.Let op dat je dan niet de penis stijf laat worden bij een volledig zichtbare eikel , want dan krijg je hem misschien niet teruggeschoven vanachter het randje. Het is belangrijk om vooral niets te forceren.
Hopelijk lukt het bij jou ook zo.

Enne dat je eikel erg gevoelig is komt omdat ie altijd is bedekt geweest. Had ik ook, de kleinste aanraking was al erg onplezierig. Onder water (in bad ofzo) voelt het ietsjes minder gevoelig, door de druk van het water ofzo.
Het enige wat hier helpt is door een soort flinterdun "eeltlaagje" te kweken op je eikel en dat bereik je door de eikel ontbloten in de onderbroek en dan zo rondlopen. Door bewegingen en wrijving met je ondergoed wordt je eikel vanzelf minder gevoelig. In het begin is het misschien TE gevoelig nog, maar dan doe je het eerst 's-nachts voordat je gaat slapen als je heel moe bet. Als je slaapt merk je er dus niets van. En na een paar dagen is de eikel al veel minder gevoelig en kun je ook overdag met ontblote eikel rondlopen. Binnen 2 weken is de gevoeligheid weg.
Maar zorg eerst maar dat het velletje wat ruimer wordt met de oprekmethode, en werk daarna aan de gevoeligheid.
onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

Dankje!!!
Reputatie 2
Badge +2
Als het echt niet kan zou ik een besnijdenis doen.
Ik heb dat toevallig bij de VATANKLINIEK gedaan 6 maanden geleden ik ben 13 jaar.
Toen ik 9 jaar was had ik al last van een strakke voorhuid.
Van de huisarts had mijn pa een zalfje gekregen om de voorhuid dunner te maken. En hij deed mijn voorhuid oprekken het gemakkelijks ging als mijn piemeltje stijf was.
Hij bewoog heen en weer en trok met duim en wijsvinger aan het velletje bij de eikel. Dat hielp voor een tijdje.
Toen ik 12 jaar was begon mijn penis te groeien en kreeg ik mijn voorhuid niet meer goed terug. Vervelend bij masturberen en pik schoon maken. Toen is besloten voor een besnijdenis wel niet te strak. Je ziet mijn eikel voor minder dan de helft als ie slap is.

Reageer