Vraag

voor de mensen die willen helpen. :)

  • 21 June 2018
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb veel moedervlekken. Grote. kleine, platte, bolle. dus 3 vragen.
- hebben jullie veel moedervlekken
- Vinden jullie ze vies
- boeit het wat als je een relatie hebt voor jou? ( als je vriendin/vriend er veel heeft? )

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik heb 2 grote moedervlekken op me hoofd gewoon platte.

Nee ik vind het niet een vies iets. Het hoort nou eenmaal bij je en het is ook geen afknapper voor mij in ieder geval.

En nee het boeit me helemaal niks die moedervlekken. Je kan er zelf toch niks aan doen dus waarom zou het iets uitmaken?

Gr: Mr.S
"- hebben jullie veel moedervlekken"
Relatief gezien: Ja, ik denk het.

"- Vinden jullie ze vies"
Nah. Het is gewoon een ophoping pigment.
Zolang je er maar verzorgd uit ziet zal ik niet klagen

"- boeit het wat als je een relatie hebt voor jou? ( als je vriendin/vriend er veel heeft? ) "
Nouja, dan heb ik destijds al een relatie, dus dan is het daarvoor al te laat..
Daarnaast, men zegt dat liefde blind maakt en ik weet dat mensen zichzelf vaak minder mooi beschouwen als dat anderen doen.
Hoi!

Moedervlekken zijn iets dat bij je hoort. Misschien vind jij ze niet mooi, maar vindt iemand anders die moedervlek net een uniek mooi iets van jou.
Als je je stoort aan de moedervlekken, of je maakt je er zorgen over, kan je dit met je huisarts bespreken.

Groetjes
x
- hebben jullie veel moedervlekken?
Als ik om mij heen kijk, zie ik mensen met veel meer moedervlekken. Ik denk dat het juiste antwoord dus 'nee' is. Ik heb er wel meer dan @Mr.S.

- Vinden jullie ze vies?
Nope.

- boeit het wat als je een relatie hebt voor jou?
Zoals @MensPersoon terecht opmerkt, moet je dan dus al een relatie hebben. Dan erger je je er dus niet zodanig aan, dat je de relatie in eerste instantie niet aangaat. Los van dat feit, zou dat voor mij geen reden zijn om geen relatie met iemand aan te gaan.

Vraag jij deze dingen omdat jij iemand bent met 'veel' moedervlekken? Ik denk dat moedervlekken juist iets leuks en origineels zijn.

:)

Gr. Pin

Reageer