Beantwoord

Voor de meiden hier


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo dames

even een vraag

wat vinden jullie van jongens die geen gel of iet s in hun haren hebben?
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 March 2019, 15:54

Bekijk origineel

13 reacties

Hoi

Zonder gel of andere producten kan je er ook knap en aantrekkelijk uitzien. Iemand met verzorgd haar zonder gel in, lijkt me aantrekkelijker dan iemand met haar dat glimt van de gel.

Wat doe jij graag met je haar? Je uitstraling is vaak op z'n best wanneer je haar, kleding, e.d. gestyled zijn op een manier die jij mooi vindt en waar je je zelfverzekerd in voelt.

Groetjes
Kenshin
Hey,

Als ze er aantrekkelijk uit zien, en dan maakt het niet uit of er nou gell in zit of niet.
Jij moet doen waar jij je fijn bij voelt.
Heyhoi!
Wat een vraag zeg, haha!
Mij zou het echt niks uitmaken. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Loop je graag met gel in je haar? Dan zou ik het doen. Doe je het alleen in je haar omdat je hoopt dat meisjes je dan aantrekkelijker vinden of wat dan ook.. dan zou ik het niet doen.

Hangt er dus vanaf wat jij prettiger vind! meiden vinden je niet leuker of minder leuk omdat je wel of geen gel draagt. ze vinden je leuk/niet leuk om hoe je bent!

-XX-
Ik doe vrij weinig met mijn haar gwn wel dat het netjes zit maar verder niet
Dan moet je dat gewoon blijven doen!
Ik denk dat het afhangt van je kapsel en wat je met de gel doet. Sommige mensen hebben een goed model waar je eigenlijk geen gel voor nodig hebt. Anderen hebben misschien wax of gel nodig om het in model te krijgen.

Het gaat mij dus meer een model en of ik dat bij iemand vind passen. Of daar nu gel voor nodig is, kan me niks schelen.

Zelf heb ik me wel eens aan gel gewaagd, maar dat was een drama. Liever een kapsel wat niks nodig heeft :)

Gr. Pin
Reputatie 1
Badge

Je moet doen wat ij leuk vind, want uiteindelijk vinden we confidence wel een van de belangrijkste dingen (tenminste voor mij).  Mij maakt het dus niet uit of je nu wel of niet gel in je haren hebt.

Badge

je moet doen wat je zelf wil #kokoskat

Lekker zelf weten toch, als ie er leuk uitziet is dat helemaal okee !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 2
Badge +1

Als hhet aan mij ligt maakt het nie uit. ik hou vaan fluffy haar van jongens en gell is cique !

Badge

Geen gel.

Reputatie 7
Badge +15

Ookal is dit topi 3 jaar oud…… ook handig voor de jongens nu ;) 

 

gel mag. Maakt kij niet heel veel uit…. Maar smeer d’r please geen halve pot in! 
 

Mij_Niet_Gezien 😆❤️🤣🧡💕💕

Hi, haha dat mag je lekker zelf weten maar ik vind die lijmkoppies niet mooi, dat je bijna geen haar meer ziet maar gewoon zo'n plak glimmend spul. Dat is niet mooi. Ik zou me aan normaal een beetje gel niet storen xd.

inderdaad 3 jaar geleden maar dit geldt  nu nog 🤣

Sjammetje xxxx

Reageer