Skip to main content
Vraag

Voelen jullie je ook vaak geobjectiveerd?

• October 14, 2025
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Hiii iedereen, ik ben een meisje van 16 jaar en zit in de 4de. Ik heb grotere borsten dan de meeste meisjes, rond de DD of E cup als het goed is. Ben ik de enige die hier altijd opmerkingen over krijgt. Zoals vreemde volwassen mannen op straat die iets raars erover zeggen. Niet alleen op straat krijg ik opmerkingen, maar ook op school en in mijn privé leven. Op school zeggen random jongens tegen mijn vrienden dat die tegen mij moeten zeggen dat ik grote tieten heb. Ook altijd als ik een talking stage heb met iemand is dat bijna het enige compliment wat mannen me kunnen geven. Het is alsof dat het enige belangrijke aan mij is. Hierdoor ben ik ook bang dat dat het enige aantrekkelijke aan mij is, en dan mannen mij alleen maar voor mijn lichaam zouden gebruiken. Heeft iemand anders dit probleem ook? 

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 15, 2025

Die opmerkingen van jongens zijn niet normaal en mogen je niet onzeker maken. Iedereen zou gezien moeten worden om wie ze echt zijn, niet alleen om hoe ze eruitzien. Als het je echt dwarszit, kun je het misschien ook met iemand op school bespreken. 

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 15, 2025

Hey! Mensen willen blijkbaar graag anderen afkraken en naroepen en zulke domme dingen. Ik maak het ook mee, omdat ik " meisjesachtig" ben van uiterlijk (vind ik persoonlijk prima) en dat levert reacties op. Ik denk dat mensen dat doen om zelf niet in de belangstelling te komen en veilig te zijn ofzo. Het slaat allemaal nergens op en het is laf.  Je bent gewoon mooi zoals je bent en ik hoop dat je vooral mensen om je heen vind die jou leuk vinden om wie je bent. En van de anderen hoef je je niks aan te trekken. Al is dat moeilijk, dat weet ik. Sterkte en sta boven ze! 😘

Liefs, Tover xxx

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

niks van aantrekken, en als die jongens je niet waarderen om de persoon die je bent en alleen naar je uiterlijk kijken zegt dat eerder iets over hen dan over jou <3

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 29, 2025

Helemaal mee eens ​@ellie_eilish ! 👍 Ben zelf een jongen maar ik vind dat ook. 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img

Heyy Ik leef met je mee op dit onderwerp, ik ben 13 en en nu ongeveer een F cup, er word vaak naar gekeken en ik krijg ook opmerken zoals dat er gevraagd word of ik botox heb, ik ben ook een borstverkleining aan het overwegen, maar een tip is er niks van aantrekken en zo zelfverzekerd mogelijk rondlopen en ik draag weinig strakke topjes op school en naar buiten en dergelijke omdat je daarmee opmerkingen voorkomt, ook draag ik geen shirt met een col, daardoor lijken ze nog groter haha, ik hoop dat dit hielp ❤️❤️