Vraag

Vinger in keel

  • 17 March 2019
  • 6 reacties
  • 1182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15jaar en weeg 70 kilo maar wil graag snel afvallen maar barfen lukt niet, ? En ik kan het toch wel 1x per dag doen voor 1 week? (Moet gwn effe snel afvallen)


tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9: het vragen om, of het geve nvan tips voor illegale of schadelijke handelingen is niet toegestaan.

6 reacties

Hey.

Het is echt niet gezond om op die manier proberen snel gewicht kwijt te raken. Zelfs al is het maar heel kort. Ook als je dat doet gaat je eten te snel je lichaam uit en neem je geen voedingsstoffen op en dan heb je minder energie enzo.

Voorderest is je gewicht volgens mij wel prima hoor.
Eyy,
ik weet uit ervaring dat je vinger in je keel steken de makkelijkste oplossing lijkt.
maar wat ik ook weet is dat je er heel snel verslaafd aan kan raken, en dat het echte njet goed voor je is, ik wil je aanraden om (als je het al doet) alsjeblieft zo snel mogelijk te stoppen!
en als je het nog niet doet PLEASE begin er ook niet mee, t lost niks op en je voelt je er alleen nog maar kutter door

xx anoniem
Hey,

Als je wil afvallen, moet je geen gekke dingen doen zoals dat. Ik zou gewoon beginnen door elke dag een halfuurtje te wandelen. Dat is natuurlijk en gezond en zorgt ervoor dat je minder stress krijgt. Je vinger in je keel steken daarentegen is heel stressvol, niet gezond en niet natuurlijk.

Groetjes,
Geen_Naam
Hoi

Ik weet zeker dat je het niet wil horen maar je vinger in je keel stoppen is even slecht als niet eten.

Als jij jou eet gewoonte met een paar vrienden vergelijkt. Eet jij dan veel of weinig? Wist je dat als je te weinig eet je ook aan komt.

Het beste is om te kijken of het uberhoud nodig is om af te vallen om een afspraak te maken met een diathiste

Groetjes
Bella
Hoi,

Een vinger in je keel is helemaal niet een oplossing om snel af te vallen. Als je een paar keer wat minder eet, of niks eet, maar daarna weer vrolijk verder gaat in je oude eetpatroon, komt het er zo weer bij.

Als je wil afvallen heeft dit tijd nodig. Je zal je eetpatroon moeten veranderen. Gezonder eten. Ook moet je meer gaan bewegen (tenzij je al genoeg beweegt). Dit zul je eigenlijk altijd zo moeten blijven volhouden, want als je nadat je je doel hebt bereikt weer vrolijk verder gaat zoals voorheen, komt het er wederom weer bij.

Daarnaast is een vinger in je keel stoppen voor meerdere dingen ook gewoon slecht. Het is verslavend, slecht voor je tanden en voor nog veel meer dingen slecht eigenlijk. Het lijkt me absoluut niet verstandig om eraan te beginnen!

Gr. Pin
heey meid,

ik ben waarschijnlijk veel jonger dan jij 13 maaaaaar
ik heb wel een paar hemelse tips
  1. fastfood is een NO GO!!!!!
  2. probeer weg te blijven van kaas en misschien yoghurt en melk
  3. buikspier oefeningen zijn echt goed voor je zoek ze bijv. op internet op
  4. NIET BARFEN
  5. gewoon evenveel boterhammen en de hoeveelheid eten die je nu eet blijven eten
  6. je bent mooi hoe je bent ACCEPT THAT
  7. iedereen heeft zijn flaws
  8. stap niet over op alleen maar salades
  9. ik loop al elke zondag hard misschien is dit iets om te proberen aangezien het ook nog een super mooie draai aan je conditie geeft
  10. vraag je bff's om je te helpen zij hebben waarschijnlijk nog super tips
xxxxxxxxxxxxx curiousgurl

Reageer