Vraag

Vinden meisjes lang haar mooi

  • 5 January 2018
  • 16 reacties
  • 566 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen (13 jaar ) en ik heb haar net tot onder mijn schouders ik ben van plan om het langer te laten groeien (ongeveer 10 cm langer) maar ik weet niet of meisjes me dan nog aantrekkelijk vinden of nu al niet meer.
Meisjes vinden jullie de haarlengtes die ik hier genoemd heb leuk?

16 reacties

Hoi,
Ik vind het persoonlijk niet leuk maar, er zijn genoeg meisjes die het wel leuk vinden! Iedereen is anders qua smaak...
Groetjes anoniempjuhh
hey
ik vind lang haar bij jongens cool, en je bent dan nog zeker aantrekkelijk. maar het ligt er ook een beetje aan wat voor haar je hebt (blond, gekruld, steil, bruin, zwart etc.) en of je dan meer een hipster of metal look gaat, en natuurlijk hoe je er voor de rest uitziet...
maar iedereens smaken verschillen dus zijn er genoeg meiden die je zeker aantrekkelijk vinden
fallen angel
hey,

naar mijn eigen mening vind ik het niet heel mooi.
maar ik zou het echt bij iemand moeten zien.
bij sommige mensen staat het een beetje onverzorgd.
als ik jou was zou ik het aan je vrienden/broers of zussen vragen.
want die kennen jou al langer,

Xx helpertje010
Hey, Fallen Angel
Ik heb blond, steil haar (was het 3 keer per week met shampoo en conditoner),
Ik heb vaak enkelgekleurde kledingstukken aan.
Ik ben erg slank dus soms mijn valt borst een beetje op (of geeft dat miss de illusie dat ik jullie geslacht heb...)
voor de rest gewoon blank en niks speciaal (naast dat klasgenoten me vroeger mascara man noemde waarschijnlijk omdat ik lange wimpers schijn te hebben, dus ik ben niet zeker daarover).
Ik hoop dat je door deze info een beter beeld krijg van mijn uiterlijk en een volledige mening kan geven

Groetjes, Kevin
Hoi!

Lang haar kan mooi zijn. Het hangt er voor mij vooral vanaf hoe je het verzorgt. Als jij mooi, gezond haar hebt vind ik het best aantrekkelijk, maar als er allemaal klitten inzitten niet meer.

Wat er echt toe doet is of jij het mooi vindt. Als jij je er goed mee voelt, dan straal je, en zie je er goed uit.

Groetjes
x
Lang haar bij jongens is geweldig, het moet wel goed verzorgd zijn maar dat geld voor iedereen met haar.
Ik vind t zelf heel erg gaaf als jongens lang haar hebben .. maar het moet wel netjes zijn enz
Ik vind het leuk als jongens lang haar hebben!
k vind het heel vet alleen dan moet je wel goed opletten op je gehele outfit verzorg je haar dan wel goed dus geen strooienbak en doe ook nette of wat schone schoenen aan want hieraan zien mensen dat je expres je haar zo wilt en geen zwerver bent.
Hey,

het verschilt heel erg per meisje, de ene vind het mooi, de ander niet. Ik zelf vind het persoonlijk niet zo mooi staan bij mannen of jongens. Maar het is jou eigen keus!

Groetjes en succes.
hey ik vind lang haar bij jongens wel leuk maar dan wel dat het nonchalant is maar het verschilt per meisje wat ze mooi vind
Sorry @kevv maar ik vind dat niet heel mooi haha xx
ik heb lang blond haar (ben jongen) ik vind het zelf mooi
Badge +5
Ik vind jongens met lang haar niet leuker of minder leuk: het moet je staan.
Ik vind het er persoonlijk gewoon onverzorgd eruit zien, al was je het elke dag. Ik vind het niet aantrekkelijk, ik vind 3-4 mm zijkant en dan mooi gegolfd met gel bovenop, wat ik bij sommige ook leuk vind is 3-4 mm zijkant en bovenop geen gel maar een beetje warrig en dan n paar cm🤩🤩🤩
Zoiets als cole sprouse heeft vind ik ook wel gaaf😍

Reageer