Ik zit in 3vwo en ik ben in de eerste ongesteld geworden ik heb tussen de periodes dat ik ongesteld ben altijd hele vieze onderbroeken met een soort van wit/doorzichtig slijm erin. Ik weet niet of dit hoort en wat ik er tegen kan doen
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Dat slijm is afkomstig uit je vagina. Het is bedoelt als reinigingsmiddel van de vagina. Je kunt er niet veel aan doen. Zorg dat je de vagina goed schoonhoudt. Je kunt ook een inlegkruisje indoen, zodat je ondergoed niet zo vies wordt.
Als je echt heel veel twijfels hebt, kun je dit ook met je ouders bespreken 🙂 Zij zijn ook jong geweest!
Liefs,
Learning
Dat slijm is afkomstig uit je vagina. Het is bedoelt als reinigingsmiddel van de vagina. Je kunt er niet veel aan doen. Zorg dat je de vagina goed schoonhoudt. Je kunt ook een inlegkruisje indoen, zodat je ondergoed niet zo vies wordt.
Als je echt heel veel twijfels hebt, kun je dit ook met je ouders bespreken 🙂 Zij zijn ook jong geweest!
Liefs,
Learning
Ja dat heb ik ook al jaren ben nog niet ongesteld. Het is echt vervelend, k ben altijd bang dat het door mn jeans heen lekt en dat anderen t zien
Het zal er niet zomaar door heen gaan hoor 🙂
Als je toch zekerheid wil kun je een inlegkruisje in je ondergoed doen ;)
Liefs,
Learning
Ok tnx dat ga ik misschien wel doen.
Hi,
Het is niet erg of gevaarlijk ofzo. Ik heb dit zelf ook altijd en het is wel vervelend, maar ja. Gewoon 's ochtends en 's avonds goed wassen en ik doe dan altijd een inlegkruisje in. Verder is er gewoon weinig aan te doen.
Gr. Pin
Het is niet erg of gevaarlijk ofzo. Ik heb dit zelf ook altijd en het is wel vervelend, maar ja. Gewoon 's ochtends en 's avonds goed wassen en ik doe dan altijd een inlegkruisje in. Verder is er gewoon weinig aan te doen.
Gr. Pin
Wit /doorzichtig is heel normaal.
Zodra het geel of groen is is er iets aan de hand.
Vaak droogt het wel een beetje geel op maar dat is ook normaal
Echt er door heen lekken gebeurd niet zomaar idd
Je hoeft je geen zorgen te maaken
Zodra het geel of groen is is er iets aan de hand.
Vaak droogt het wel een beetje geel op maar dat is ook normaal
Echt er door heen lekken gebeurd niet zomaar idd
Je hoeft je geen zorgen te maaken
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.