Vraag

verzorgen na scheren


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik ben net 13 en ik heb mijn schaamhaar voor de 2e keer geschoten. Alleen hoe verzorgen jullie je huid bij het scheren en welke zalf doen jullie na het scheren op de schaamstreek? En hoe kan je jeuk en rode plekken voorkomen en verzorgen

 

alvast bedankt


groetjes Jelle

 


4 reacties

Heyy

Ik gebruik enkel scheerschuim. Om irritatie te voorkomen moet je met de groeirichting mee scheren, naar beneden dus.

Groetjs

Kaas123

 

Bedankt en weet iemand ook hoe je jezelf kan verzorgen tegen die rode bultjes

Hoi @Jelle_2006 wat bedoel je met die rode bultjes?

Bedoel je dat als je klaar bent met scheren je die rode bultjes krijgt.?  Daar ga ik van uit. Dan zou ik er gewoon  normale zalf op doen. 

Ik zelf doe het met een scheerapparaat en heb hier geen probleem mee. En als ik het heb dan doe ik er gewoon die zalf op. 

Groetjes Gebruikerc 

heyy

sorry voor de late reactie

die rode bultjes komen door irritatie van de huid, normaal gaan die vanzelf weg. Tenzij je of een ingegroeide haar hebt of de poriën verstopt hebt. Als je de poriën verstopt hebt is het net als een normale puist het gaat ook vanzelf weg maar een ingegroeide haar zal behandeld moeten worden door jezelf of door een dokter aangezien je nog jong bent zou ik wel eventjes een dokter aanraden. :)

 

groetjes

Reageer