Vraag

Verstopt oor

  • 21 April 2019
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
ik heb vrijdag een afspraak bij de huisarts waar ze me oren gaan spijten met water
maar dat duurt best lang
en mijn rechter oor is hele verstopt/dicht
het vielt als een dikke vette prop in mijn oor
ik heb oordruppels gekregen maar die helpen niet
heeft iemand tips hoe ik dit kan vol houden😢
en maandag is de huisarts dicht (Pasen)
asjeblieft help me!!!!!!

7 reacties

Hoi

Je hebt binnenkort een afspraak bij de huisarts, maar momenteel heb je een heel oncomfortabel gevoel in je oor.

Heb je de contactgegevens van de huisarts? Je zou kunnen vragen of je eerder langs kan komen, of dat de huisarts een middeltje zou kennen voor de tussentijd.

Ik hoop dat je snel van het nare gevoel in je oor af bent.

Groetjes
Kenshin
Nee ik geen gegevens van de huisarts ik kan ze ook niet bellen
het doet heel veel pijn
ik kan er zelfs van janken
we hadden huisarts spoed gebeld maar hun wilde niks doen
hebben jullie tips???? 😤😭😭

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon
Als je het niet meer uithoudt en de huisartsenpost niet ingaat op je vraag om hulp, mag je gerust naar de spoedafdeling gaan. Daar kan je vertellen waar je last van hebt, en kan ernaar gekeken worden.

Gr. Kenshin
Wat rot dat ze je niet willen helpen op de huisartsenpost. Vrijdag duurt echt nog wel lang. Misschien kunnen jullie er nog een keertje heen gaan om duidelijk te maken dat de nood echt hoog is.

Anders zou ik dinsdag zo vroeg mogelijk op de stoep staan bij je huisarts en uitleggen dat je écht eerder een afspraak moet hebben.

Probeer in de tussentijd jezelf af te leiden. Ga een boek lezen, fietsen, zwemmen, met vrienden afspreken. Iets wat je gedachten op iets anders brengt.

Sterkte,
Gr. Pin
Wat rot dat ze je niet willen helpen op de huisartsenpost. Vrijdag duurt echt nog wel lang. Misschien kunnen jullie er nog een keertje heen gaan om duidelijk te maken dat de nood echt hoog is.

Anders zou ik dinsdag zo vroeg mogelijk op de stoep staan bij je huisarts en uitleggen dat je écht eerder een afspraak moet hebben.

Probeer in de tussentijd jezelf af te leiden. Ga een boek lezen, fietsen, zwemmen, met vrienden afspreken. Iets wat je gedachten op iets anders brengt.

Sterkte,
Gr. Pin

mijn ouders gaan dinsdag als de huisarts open is bellen om een afspraak te maken im me oren uit te spoelen
maar ik MOET morgen naar school
dus heeft iemand nog tips om een beetje af te leiden
mij gebruik paracetamol en neusspray
??????!!!!!!
Je zou inderdaad een pijnstiller kunnen nemen. Die oordruppels die de huisarts je voorschreef, zou ik trouw blijven gebruiken. Als afleiding zou je muntkauwgum of iets anders met een sterke smaak kunnen eten, voor zover dat toegestaan is op school.

Gr. Kenshin
In principe kun je je ziek melden als je het niet trekt op school. Het is gewoon een medische kwaal...

Hopelijk kun je dan snel terecht bij je huisarts.

Probeer je te focussen op andere dingen. Laat je vrienden je helpen je af te leiden of probeer heel geconcentreerd op te letten in de les. Hopelijk helpt dat!

Gr. Pin

Reageer