Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

Verstopplekje sperma na aftrekken

• 2 mei 2019
  • 7 reacties
  • 721 Bekeken

Badge
misschien is dit een rare vraag, maar ik heb af en toe in de nacht zin om te trekken, maar ik weet niet waar ik mijn.... ja... sperm zou moeten verbergen. Een sok zeggen ze, maar waar zou ik die sok kunnen verstoppen?
icon

Beste antwoord door maus 2 mei 2019, 09:07

Ik deed het ook weleens in de sok..... Ik gebruikte dan gewoon de sok die ik de vorige dag gedragen had en die dan toch de wasmand inmoet. Het beste is om je sok wel even binnenstebuiten te doen, en nadat je gekomen bent weer normaal doen, dan vallen de vlekken minder op voor je moeder haha.....
En neem anders gewoon een doos tissues, maar zorg ervoor dat straks niet je hele kamer volligt met dubieze volgespoten tissuepropjes. Dus spoel ze door het toilet na gebruik, of als je daar geen zin in hebt midden in de nacht, ruim het dan meteen op de volgende ochtend.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Ik deed het ook weleens in de sok..... Ik gebruikte dan gewoon de sok die ik de vorige dag gedragen had en die dan toch de wasmand inmoet. Het beste is om je sok wel even binnenstebuiten te doen, en nadat je gekomen bent weer normaal doen, dan vallen de vlekken minder op voor je moeder haha.....
En neem anders gewoon een doos tissues, maar zorg ervoor dat straks niet je hele kamer volligt met dubieze volgespoten tissuepropjes. Dus spoel ze door het toilet na gebruik, of als je daar geen zin in hebt midden in de nacht, ruim het dan meteen op de volgende ochtend.
Badge +1
hii!

ik ben een meisje en heb er weinig verstand van... maar in tissues lijkt mij het beste idee haha

succes!
Badge +2
Waarom zou je sperma moeten verbergen?! Als 2 mensen sex hébben dan ligt het gewoon op de laken! Kan me nog iets voorstellen als je het doet bij iemand anders huis maar dan nog kun je een natte droom spontaan krijgen.
Ik spuit mijn zaad gewoon in bed op de laken of kussen.
Badge +1
Waarom zou je sperma moeten verbergen?! Als 2 mensen sex hébben dan ligt het gewoon op de laken! Kan me nog iets voorstellen als je het doet bij iemand anders huis maar dan nog kun je een natte droom spontaan krijgen.
Ik spuit mijn zaad gewoon in bed op de laken of kussen.

ja doe ik ook altijd
Badge +3
Maar je beddegoed zal waarschijnlijk niet iedere dag verschoond worden, en dan wordt het natuurlijk wel een beetje ranzig met al die kwakjes in het bed.... Een natte droom daar doe je weinig tegen, maar als je dagelijks rukt in bed is het een kleine moeite om het op te ruimen.... en wel zo fris!
Badge
Zakdoek. Of wc papier of spuit je veel
Badge
Als je een witte onderbroek draagt kan je het daar gewoon in doen en anders in een doekje ofzo, ik las ook ergens dat je het in een handdoek kan doen

Reageer