Skip to main content
Vraag

veel tieners moeten/willen luiers dragen

• November 4, 2025
  • 9 reacties
  • 461 Bekeken

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allemaal,

ik ben een jongen van 16 die vanwege incontinetie luiers moet dragen. En ik zie op dit forum dat steeds meer tieners luiers dragen vanwege bedplassen of incontinetie en ook dat steeds meer tieners luiers willen dragen omdat ze het geil/leuk vinden. Daarom vroeg ik me af wie dragen er allemaal luiers en waarom en kennen jullie ook andere mensen die ze dragen? 

9 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 5, 2025

Nee ik ken verder persoonlijk niemand die een luier draagt alleen online tbh zou ik het best een keer willen proberen 

Forum|alt.badge.img+3

hoi zoveel vragen haha

oke punt 1 haha als je ergens ziet dat steeds meer mensen zeggen dat ze luiers dragen voor bedplassen of incontinentie betekend niet dat er meer mensen luiers gaan dragen voor die reden. het kan ook betekenen dat steeds meer mensen het vertellen.

dat geldt ook voor reden geil/leuk met een extra dingetje dat een (sub)forum over dit soort problemen misschien niet het beste referentiekader is.

groetjes

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

Ben 13, jongen en draag door incontinentie luiers. Heb er geen moeite mee. 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 8, 2025

Ik draag ze omdat ik een zwakke blaas heb daardoor heb ik last van incontinentie. Ik niet dat meer kinderen last hebben van incontinentie maar er wel over willen vertellen om ren taboe te doorbreken... iig daarom wil ik er wel over praten (het is toch anoniem dus ook makkelijker)

En de luier fetisj wordt ook vaker aangehaald op dit forum. Dus misschien durven anderen er dan ook makkelijker over te praten. Je hebt het gevoel niet meer alleen te zijn met deze gevoelens. Dan kan je deze gevoelens hier mooi bespreken met anderen due deze gevoelens ook ervaren.

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 9, 2025

Daarom vroeg ik me af wie dragen er allemaal luiers en waarom en kennen jullie ook andere mensen die ze dragen? 

Ik ken niet veel mensen irl die dragen mijn zus plast in bed en draagt daarom ook. Een vriendinnetje van mij heeft het vroeger ook gedaan maar heeft al jaren geen luiers meer nodig ik ken wel een aantal mensen online op Insta die ook dragen sommige uit noodzaak maar ook een aantal die into ABDL zijn. 

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 9, 2025

Hoi 

Ja ik draag ze wegens incontinentie problemen .die ik al bijna 7 maanden heb maar me kleine zusje van 5 bijna 6 draagt ook luiers wegens bedplassen.

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 10, 2025

@jongen.2008 dit is niet echt een antwoord op mijn vraag, alsnog bedankt voor je nutteloze reactie 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 30, 2025

ik heb paarkeer stiekem gedaan 

ik ken geen mensen die ook luiers dragen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Ik wil ze misschien gaan dragen omdat al jaren fijn lijkt (bed geplast tot 7e daarna sporadisch nog maar weinig, heel af en toe nog)