Veel schaamhaar...

  • 25 April 2012
  • 24 reacties
  • 3702 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey,

Ik heb best veel schaamhaar en vind het niet fijn om te scheren...

Ik ben bang (nu de zomer er aan komt) dat als we gaan zwemmen het onder mijn zwembroek vandaan komt...

Wat kan ik het beste doen? Heeft iemand dit probleem ook?

xxx

24 reacties

Je zou het kunnen trimmen en alleen de bikinilijn scheren. Als je dat niet wilt, kan je een boardshort kopen; een soort broekje dat je over je bikini aan kan doen. Die kan je gewoon kopen bij O'neill achtige winkels (of op internet).
je kan het harsen dan blijft het lang weg
Heyy, ik heb ook veel hoor en durf het nie weg tehalen, wat voor scheermesje??
Hey, ik heb ook best wel veel maar ben nog lang niet van plan om het weg te halen, ik ben u op zoek naar een passend short voor mijn bikini http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png
Ja! Je kan ook gewoon een passende short kopen, het ziet er goed uit en je hoeft je niet te schamen 🙂
Voor top en short kan je het best een effen top hebben en op je zwemshort een motiefje want anders is het een beetje lastig zoeken.
Weet iemand waar je trouwens goedkoop een zwemshort kan kopen in kindermaat? Bij v&d bristol zara WE en h&m heb ik al gekeken
Weet iemand waar je trouwens goedkoop een zwemshort kan kopen in kindermaat? Bij v&d bristol zara WE en h&m heb ik al gekeken


Je kan ook even op internet kijken op die sites van de winkels die je net hebt opgenoemd, sommige artikelen zijn namelijk wel in een andere winkel en dan weer niet. (Betalen gebeurd meestal met internetbankieren dus moet je wel ff met je ouders bespreken)
Weet iemand waar je trouwens goedkoop een zwemshort kan kopen in kindermaat? Bij v&d bristol zara WE en h&m heb ik al gekeken


Je kan ook even op internet kijken op die sites van de winkels die je net hebt opgenoemd, sommige artikelen zijn namelijk wel in een andere winkel en dan weer niet. (Betalen gebeurd meestal met internetbankieren dus moet je wel ff met je ouders bespreken)


Ik heb eerst op de sites gekeken http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png
Laat maar heb nu op de site van C&A ontdekt dat je ook op shorts kan klikken 😛 Voor 15 euro bij de WE een effen bikini en een short van de C&A http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png
Hallo Simple, ik heb net even voor je op wehkamp gekeken en daar stonden wel leuke bij (maar ik weet niet welke prijscatogorie jij zit). Ongeveer een bikini kost 30 euro (althans bij mij wel, je kunt ook een goedkope kopen bij de H&M maar die zit dan niet super). Dan zou je in principe een bikini + zwemshort moeten kopen wordt een duur grapje.. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png Maar waarom wil je liever niet scheren? LiefsX
*...urls helaas verwijderd omdat verwijzen naar sites/ reclame niet is toegestaan (zie forumregels)...*
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, toedeloe! X
Ik heb hetzelfde probleem alleen ik heb een vriend en ik ben bang dat we toch verder willen gaan binnenkort..
dus ik wil het er wel een stukje af hebben!
scheren met wegwerp meisje krijg ik bultjes van.. harsen doet super veel pijn!
Helpt heeft iemand tips.. en tot waar moet je het weghalen?? HELP
heej
je kan het ook gwn scheren maar dan neit helemaal kaal ofzo.. ;p doe ik meestal want er is toch nog niet echt iemand bij mij die het ziet
en je krijgt ook geen bultjes als je het niet helemaal kaal scheert en je kan je bikinilijn misschien wel kaal scheren..
x
heej
je kan het ook gwn scheren maar dan neit helemaal kaal ofzo.. ;p doe ik meestal want er is toch nog niet echt iemand bij mij die het ziet
en je krijgt ook geen bultjes als je het niet helemaal kaal scheert en je kan je bikinilijn misschien wel kaal scheren..
x





Maar klinkt gek maar als je scheerapparaat gebruikt moet je dan van boven naar onder, onder naar boven toch? ik ben bang dat ik het verkeerd doe en alles open ligt ahhaa..
haha @jade ik gebruik gwn scheermesje en ik wist eerst ook niet hoe het precies moest enzo ;p maar het heeft nog nooit open gelegen xd , gwn proberen lukt vast wel!
Ik heb hetzelfde probleem alleen ik heb een vriend en ik ben bang dat we toch verder willen gaan binnenkort..
dus ik wil het er wel een stukje af hebben!
scheren met wegwerp meisje krijg ik bultjes van.. harsen doet super veel pijn!
Helpt heeft iemand tips.. en tot waar moet je het weghalen?? HELP


Hoe vaker je scheert.. hoe minder pijn het gaat doen. In het begin is het heel kriebelig.. maar hoe vaker jij je scheert geloof mij hoe beter het gaat. Je kun took als het teveel kriebelt even bodylotion erom heen doen deed ik altijd. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png Niet teveel.. want dan krijg je weer ontstekingen!
Heyy ja ik dacht van praat ze over mij? Ik had precies het zelfde meid! Ik vertelde het aan me moeder en ze kocht voor me bij de kruidvat of bij de etos een tube creme en het heet bikini creme of natuurlijk ander merk dat is gewoon creme met een psatel en dat doe je dan op je schaamhaar en dat paar minuten laten zitten en dan is het eraf! Het kan ook onder je oksels hoor!!
Hallo Simple, ik heb net even voor je op wehkamp gekeken en daar stonden wel leuke bij (maar ik weet niet welke prijscatogorie jij zit). Ongeveer een bikini kost 30 euro (althans bij mij wel, je kunt ook een goedkope kopen bij de H&M maar die zit dan niet super). Dan zou je in principe een bikini + zwemshort moeten kopen wordt een duur grapje.. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png Maar waarom wil je liever niet scheren? LiefsX


Hoi, ja, ik heb al iets gevonden en 30 euro is niet helemaal in mijn prijscatogorie. Daarbij komt dat ik nog kindermaat heb dus dat de meeste dingen er niet echt met korting zijn ofzo. Ik had zelf al ergens een bikini en een zwemshort voor totaal 15 euro gezien dus dat ga ik doen.
Maar ik scheer me liever niet omdat je het dan moet bijhouden, en ik zou het dan alleen vanwege het zwemmen doen, maar dan denk ik dan kan ik ook gewoon een short kopen dat scheelt weer gedoe. En ik voel me sowieso gewoon zekerder in een short, omdat ik nou niet echt heel trots ben op mijn kont.
Xx
ik heb ook wel veel schaamhaar, en wat je ook kan doen is het met een schaar een klein beetje wegknippen zodat het minder word. doe dat als het nat is. En als je bang bent deze zomer, Dan zou ik een onderbroek en een zwemshortje aantrekken. Dat doe ik ook ; )
Hee.
Ja ik weet hoe het voeld.
Ik durfde nooit te zwemme.
En ik heb het toch maar gedaan.
&ik heb nu een vriend.
Dus ik moest het wel doen.
Want anders wouw hij me niet ... Jwz. Beffe.
xx'
 Ik heb ook best veel ik scheer het een beetje van de buitenkant af de rest laat ik zitten dan zie je het aan de buiten kant niet van die shorts vind ik niet lekker zitten!
Je zou het kunnen trimmen en alleen de bikinilijn scheren. Als je dat niet wilt, kan je een boardshort kopen; een soort broekje dat je over je bikini aan kan doen. Die kan je gewoon kopen bij O'neill achtige winkels (of op internet).

precies!!;)
Xxxx- Bibi
[quote=Spinnedansje]Heey,

Ik heb best veel schaamhaar en vind het niet fijn om te scheren...

Ik ben bang (nu de zomer er aan komt) dat als we gaan zwemmen het onder mijn zwembroek vandaan komt...

Wat kan ik het beste doen? Heeft iemand dit probleem ook?

xxx[/quote=hey spinnedansje, ik weet niet hoe oud je bent, ik 15, maar ik heb altijd al een grote bos zwart schaamhaar, het hoort gewoon bij mij en vind het heel vrouwelijk en volwassen om dus WEL schaamhaar op mn kut te hebben. ach ja meisje, weet je wat ik altijd draag als ik ga zwemmen?? een zwemslipje met pijpjes,ik heb echt veel schaamhaar op mn kut,maar alsik dat draag zie je mn harige bikinilijn totaal niet! moet je ook doen! en ja, iedereen ziet wel duidelijk mn okselhaar(t iszwart he) ach, dan zien ze maar dat ik gewoon wel okselhaar heb,en me duidelijk niet scheer dus...so what, mijn keus om behaardte zijn, i m a very hairy and happy girl!! greetz rachel

Reageer