Vraag

Veel haar op vervelende plekken

  • 16 April 2019
  • 8 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Ik heb veel last van haar op mijn buik ik heb het 1x weg geschoren maar ik las op internet dat bij het haar op de buik dikker terug komt enzo, Toen had ik ontharingscreme gebruikt maar ik kwam er achter dat ik allergisch daar voor bent weet iemand een andere oplossing? Ik heb ook last van haar boven mijn lip kan je dat gewoon weg scheren of krijg je daar stoppels van? En mijn wenkbrauwen zien er ook niet uit ik heb echt last van dit soort dingen iemand tips zit er erg mee😥

8 reacties

Hey, ik zit ook te struggelen met al mijn lichaamshaar.

Ik weet dat je het ook kan weg-laseren, misschien kun je je daarin laten informeren. Mijn wenkbrauwen houd ik bij met een pincet. En mijn snor scheer ik één keer per week. Daarbij heb ik (nog?) geen last van stoppels.
Jongen of meisje
Jongen of meisje
Een meisje
Oke dan denk ik daar eens goed over na ik weet effe niks
Hey, ik zit ook te struggelen met al mijn lichaamshaar.

Ik weet dat je het ook kan weg-laseren, misschien kun je je daarin laten informeren. Mijn wenkbrauwen houd ik bij met een pincet. En mijn snor scheer ik één keer per week. Daarbij heb ik (nog?) geen last van stoppels.

Is laseren niet duur?
Het idee dat scheren haargroei versterkt is sowieso onwaar, dus dat kunnen we alvast van de tafel vegen.

" achter dat ik allergisch"
Heb je daadwerkelijk een allergische reactie op bestandsdelen van of het hele product, of heb je het verkeerd aangebracht?
Die producten tasten meestal je huid aan, wat voorkomen kan worden door het binnen de geadviseerde tijdsperiode weg te halen.
Probeer eventueel een ander product, of laat het korter inwerken.

Je kans sowieso alles gewoon scheren, dus ook die bovenlip.
Ik ben eventjes wat sites langsgegaan, waar je wat tips zou kunnen vinden, dus dit is er uit gekomen:
  • Met slechts een scheermesje scheren werkt prima, maar gels of scheerschuim zou kunnen helpen, zeker tegen iritaties.
  • (Dit was m.b.t. oksels scheren) De huid nat maken was ook een gegeven advies
  • Scherpe mesjes zijn natuurlijk erg belangrijk, gezien je daar natuurlijk mee scheert. "Wegwerp"mesjes werken prima, maar een duurder model kan hogere kwaliteit bieden. In dat geval zou je eigenlijk naar de messen voor mannen willen kijken (bijvoorbeeld Gilette) , omdat die dezelfde functie hebben, maar goedkoper kunnen zijn dan het alternatief voor vrouwen.
Dus je kan ook gewoon een scherp scheermesje voor je buik gebruiken?
Hi Mollieknolllie

Haartjes die terug groeien na het scheren kunnen de indruk wekken dikker te zijn, maar dit blijkt slechts een illusie. Zoals MensPersoon zei, kan scheren met gel of scheerschuim en een mesje met voldoende scherpte, helpen om irritatie te voorkomen. Ook lijkt z'n tip in verband met het gebruik van ontharingscrème me nuttig.

Als je je graag zorgvuldig zou laten ontharen, kan je terecht bij een schoonheidssalon. Vaak wordt er in een schoonheidssalon met wax gewerkt, wat een langduriger effect zou hebben dan scheren. Als je een ontharingsbehandeling met laser overweegt, kunnen ze je daarover informeren.

Groetjes
Kenshin

Reageer